Tijdelijk €25 aanbetaling

Tamboti

8.6FantastischScore uit 5 reviews

8.6FantastischScore uit 5 reviews

Bed & Breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Tamboti

• 8Gudrun31-03-2015

lgt 15 minuten van het centrum

Tamboti was voor de derde keer de begin- en eindstation van de Namibiavakantie.Wij voelen ons er thuis

• 9Klaas en Yvon Zandvliet06-07-2011

Aanrader

Fantastische plek,erg vriendelijk, overal dichtbij Heerlijk geslapen

• 9J.Prins28-06-2009

Een uitstekende keuze!

Wij zijn eind mei-begin juni hier geweest als begin en eindpunt van onze tour door Namibie. Wij waren erg verrast door de grote kamers met douche en soms zelfs een bad (kamer 11). De eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook het overige personeel is erg vriendelijk. Wij vonden het een oase van rust in Windhoek op loopafstand van het centrum. Schlumpie de waakhond is een schatje, maar ook een goede waakhond zonder continu aan te slaan... Ons advies, boek een paar nachten in deze guesthouse en ontdek de omgeving! Supermarkt en restaurantjes zijn op loopafstand. Let op, zaterdag na 13.00 uur geen alcoholverkoop meer in de nabijgelegen supermarkt.

Tamboti: home away from home!!

• 9J.Prins28-06-2009

Een uitstekende keuze!

Tamboti: home away from home!!

• 8Gudrun24-03-2009

leuke bed en breakfest, aardige mensen

goede ligging,ruime kamers,eenvoudig maar prima ontbijt

Bed & Breakfast Tamboti info

• Adresgegevens