Tijdelijk €25 aanbetaling

7.4GoedScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Safari Court voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Safari Court

• 7c_branje13-02-2011

aardig hotel

Wij zaten in Safari, niet in Safari Court. Hoort bij elkaar, scheelt een ster. De kamer is goed, maar de airco maakt het geluid van een betonmolen. Dus die kun je 's nachts niet aanhouden want dan slaap je niet. En als je hem uitzet slaap je niet van de hitte. Veel keus bij ontbijtbuffet. Hoe diner hier is geen idee, want als je in Windhoek bent, moet je naar Joe's Beerhouse.

• 9Willemien22-01-2010

Prima hotel

We waren hier maar 1 nachtje en het was geweldig verzorgd. In de middag lekker bij het mooie zwembad gelegen. Ze houden de boel goed schoon. Ook de kamers zijn prima, het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben een shuttlebus die je naar het centrum brengt en eventueel ophaalt. We hebben hier niet gegeten want als je in Windhoek bent moet je gegeten hebben in Joe's Beerhouse.

• 3Thijs en Trudy17-11-2008

Vermijden!!!!!!

Door een geannuleerde vlucht van Windhoek naar Johannesburg zijn wij door de plaatselijke luchtvaartmaatschappij ondergebracht in dit hotel. Het inchecken was belachelijk, het personeel snauwde de vermoeide reizigers van alles toe en eten moesten we in een bijgebouw (Welwitchia) Daar was het eten slecht. Dus wij dachten gezond te doen en hebben ons beperkt tot de salades. Het gevolg was dat wij hier een voedselvergiftiging hebben opgelopen. Dat de voedselvergiftiging hier is opgelopen staat vast. Kortom kamers zijn aardig, hotel ligt buiten het centrum er zijn wel shuttle busjes. Een hotel om te vermijden tenzij je ernstig wil lijnen.

• 9VAN HERCK LUTGART28-04-2008

Het safarihotel is een mooi en aangenaam hotel, in de kamer was er een nachtlampje stuk maar het is stuk gebleven . De televisie had ook zijn beste tijd gehad. Het eten was prima verzorgd .

• 8J Kastelijn27-09-2006

Wij hebben een fantastische tijd gehad. Na een rondreis van 2 weken heerlijk verwend in het safari hotel 4 sterren. hotel sfaricourt is 5 sterren.

• 10Jose en Twan04-09-2006

Weet niet wat de vorige verwacht van een hotel maar safari court is een super 5 sterren hotel. Wijzelf hebben het het safari hotel gezeten wat 4 sterren is. Wij zijn er na een rondreis van 2 weken 9 dagen geweest. Het was er fantastisch. Heerlijk rustig, zeer weinig gasten. Het personeel zeer vriendelijk en behulpvaardig. Het eten was zeer goed. Ik zou het iedereen aanraden om hier te logeren. Ieder half uur een busje naar het centrum. We hadden touristenklasse besproken maar kregen een bissnesklasse kamer en we betaalde uiteindelijk iets meer dan de helft van grboekte bedrag.

• 6saskia11-02-2004

geen luxe hotel niet in centrum wel hotelbusjes service naar centrum wel goed eenvoudig hotel om je vakantie in namibie te beginnen

Hotel Safari Court info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Corner of Auas and Aviation Streets, 9000