Lodge Okapuka Ranch

Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag28°16°
Lodge Okapuka Ranch
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Okapuka Ranch voor je op een rij gezet:

1 review over Lodge Okapuka Ranch in het Nederlands

Alleenreizend

Prachtige plek, echt Out of Africa!

Anke Boomsma
12-2-2009

Okapuka Ranch is een mooie uitvalsplek voor safari's. Er zijn Jeepsafari's, maar je kan ook safari's te paard doen, zoals ik deed. Mooie stallen met goed verzorgede arabische paarden. Ervaring is vereist. Op een paard zie je meer, kan je dichter bij het wild komen. Prima kamers in mooi gelegen bungalows tussen de warteenzwijntjes, leeuwen (achter een goed beveiligd hek!) en tropische vogels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Okapuka Ranch in Windhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Okapuka Ranch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.