Reviews over Warmquelle

Een fantastische plek!

Lex,
    10-6-2014

De Ongongo campsite ligt op 10 kilometer van het uit een paar hutjes bestaande gehucht Warmquelle. De weg is moeilijk begaanbaar. Het is niet onmogelijk er met een normale personenauto te komen, maar dat is niet zonder risico. (Veel kuilen, rotsblokken en een riviertje waar je doorheen moet.) De camping zelf is een oase in dit dorre land. Er is een natuurlijk zwembad, dat gevoed wordt door een watervalletje. Boven het zwembad nestelen honderden wevervogels. Toen wij er waren, hadden we de campsite voor ons zelf alleen. Uit het niets dook een beheerder op, die het campinggeld kwam innen. De voorzieningen zijn zeer eenvoudig. Maar dat neem je graag op de koop toe.