NamibiëNamibiëWalvis BayBed & Breakfasts Walvis BayBed & Breakfast Spindrift Guesthouse & Art Studio

Bed & Breakfast Spindrift Guesthouse & Art Studio

NamibiëNamibiëWalvis Bay

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Spindrift Guesthouse & Art Studio voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 1 review
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering

Bed & Breakfast info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Spindrift Guesthouse & Art Studio

• 8Maurits 30-11-2010

Gewoon heel goed

Wij verbleven enkele dagen in het Spindrift Gueshouse in Walvis Bay. Even afkoelen van de hitte in de Sossusvlei. Als je in Walvis Bay uit je auto stapt valt de prettige koelte op je. Het guesthouse ligt in een rustige wijk, niet ver van een boulevard en niet al te ver van de haven, waar je met snelle bootjes een ontdekkingstocht kunt maken op zoek naar zeehonden, dolfijnen en walvissen. De kamers in het guesthouse zijn royaal. De badkamers evenzo. Wij genoten van de gastvrijheid van Cees en Liz Visser. Cees vindt het wel leuk om even van het Afrikaans of Engels over te schakelen naar het Nederlands. En Liz toont graag haar atelier, waar zij cursussen in schilderen en tekenen geeft. Een boeiend adres, dus.

Bed & Breakfast Spindrift Guesthouse & Art Studio info

Veilig betalen met