Tijdelijk €25 aanbetaling

White Lady

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast White Lady voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over White Lady

• 9Sarah en Pieter31-03-2010

Geen enkel ontvangst gehad!

We waren vrij laat aangekomen in het dorpje Uis. We hadden deze stop-over niet voorzien, maar moesten hier blijven overnachten aangezien we zonder benzine waren gevallen en het tankstation pas 's morgens weer open ging. Toen we hier arriveerden hebben we meermaals gebeld aan de ingang van het domein, zonder enige reactie. Ik heb geprobeerd om te eigenaars te laten horen dat er iemand was door aan hun veilig omheinde tuin mét meerdere honden te roepen. Hebben daar 20 min staan wachten zonder enige reactie. Op de camping verbleef één koppel. Zij hadden sinds 15 uur ook niemand meer gezien. Dus zijn we op zoek gegaan naar een andere camping. Op het eerste zicht, in het donker, leek het me wel een gezellige camping met midden in de camping een mooi zwembad. Alleen spijtig dat er niemand aanwezig was...

• 9Coen & Els14-04-2009

Mooie oase in een drrog gebied

Schattig klein bungalowparkje met heel vriendelijke eigenares. Niet nieuw maar goed onderhouden. Net zwembad erbij en uitstekend ontbijt. Ruime schone kamer en beschuit zitje. Airco werkte prima. Diner in Köningstein Guest house. Dorpje is niet veel te doen behalve de stenenverkopers te woord staan. Omgeving mooi maar woest met verlaten tinmijnen.

Bed & Breakfast White Lady info

• Adresgegevens