Reviews over Uis

Geen enkel ontvangst gehad!

Sarah en Pieter,
    31-3-2010

We waren vrij laat aangekomen in het dorpje Uis. We hadden deze stop-over niet voorzien, maar moesten hier blijven overnachten aangezien we zonder benzine waren gevallen en het tankstation pas 's morgens weer open ging. Toen we hier arriveerden hebben we meermaals gebeld aan de ingang van het domein, zonder enige reactie. Ik heb geprobeerd om te eigenaars te laten horen dat er iemand was door aan hun veilig omheinde tuin mét meerdere honden te roepen. Hebben daar 20 min staan wachten zonder enige reactie. Op de camping verbleef één koppel. Zij hadden sinds 15 uur ook niemand meer gezien. Dus zijn we op zoek gegaan naar een andere camping. Op het eerste zicht, in het donker, leek het me wel een gezellige camping met midden in de camping een mooi zwembad. Alleen spijtig dat er niemand aanwezig was...

Goed restaurant, vriendelijke eigenares

Coen & Els,
    17-4-2009

Leuk restaurant met goed eten middenin het plaatsje. Dame weet veel van de omgeving en kan veel verhalen vertellen.

Mooie oase in een drrog gebied

Coen & Els,
    14-4-2009

Schattig klein bungalowparkje met heel vriendelijke eigenares. Niet nieuw maar goed onderhouden. Net zwembad erbij en uitstekend ontbijt. Ruime schone kamer en beschuit zitje. Airco werkte prima. Diner in Köningstein Guest house. Dorpje is niet veel te doen behalve de stenenverkopers te woord staan. Omgeving mooi maar woest met verlaten tinmijnen.

Uis scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews