Lodge Twijfelfontein Lodge

Namibië, Namibië, Twijfelfontein

8.4Fantastisch

Lodge Info

Meer lodgeinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Twijfelfontein Lodge voor je op een rij gezet:

20 reviews over Lodge Twijfelfontein Lodge

• 2017
    9Marianne26-08-2017

Romantisce luxe

Prachtige locatie tegenaan de rotsen. Lodges met terras, ontbijt, lunch en diner in buffetvorm. Ruime keuze. Zwembad, leuke souvenirwinkel en vooral uitzicht op adembenemend zonsopgang reflecterend tegen de roestbruine rotsen. Op zeer geringe afstand van unesco werelderfgoed rotstekeningen. Absolute aanarde!

• Oude reviews

8Dave20-01-2014

Uniek gelegen

Mooie Lodge tegen de rotsen gebouwd. Kamers zijn daarintegen wat simpel en verder weg van het hoofdgebouw. Restaurant en bar zijn top vaak met een lokale zanggroep na het diner.

• 9nancy_van_rooij10-10-2013

Schitterende lodge

Schitterende lodge, maar erg afgelegen in The Middle of Nowhere. Sinds april onder nieuw management en ze zijn druk bezig om bepaalde zaken te upgraden. Vriendelijke bediening, lekker gegeten.

Zakelijk

• 9Jan Maas04-09-2012

Prachtig, maar wel warm

Prachtig resort, maar aangezien het milieuvriendelijk is aangelegd ontbreekt de airco die 's avonds niet verkeerd zou zijn geweest. Een paar ventilatoren zorgden toch nog voor de nodige verkoeling om in slaap te kunnen vallen. That's Africa!

Heerlijk eten en de medewerkers waren heel aardig.

• 8Bart06-06-2012

Heel mooi gelegen

Twijfelfontein lodge is heel mooi gelegen in een landschap waar je het wild ziet rondlopen. Je hebt een heel mooi uitzicht vanuit de bar. We hebben een hele mooie nature drive gehad waar we woestijnolifanten zijn tegengekomen. (en een boel andere dieren en afwisselende landschappen). Echt de moeite waard ook al dankzij de gids. De kamers waren helaas iets teveel jaren 70. De befaamde rotstekeningen liggen om de hoek, mooi om te zien. Ook de"organ pipes" was de moeite waard. De burned mountain daarentegen was een echte tegenvaller. De C39 road om er vanaf Khorixas te komen is de slechtse C weg die wij in Namibie zijn tegengekomen. Voordeel; daarna is het alleen maar meegevallen qua wegen...

• 7Bruno13-12-2011

Mooie plek ver weg van alles.

Geen specialiteiten - klein zwembad. Goed eten.

• 8Steven19-11-2011

Geweldig !

Zeer mooie lodge. Bar & Restaurant hebben een geweldig uitzicht. Zowel diner als ontbijt is goed verzorgt. Kamers liggen wel een eind van het hoofd gebouw (receptie/bar/restaurant/zwembad) af. Ook mag je je auto niet bij je kamer/hut laten staan en moet op de centrale parkeerplaats blijven. Je moet dus steeds een wandeling maken tussen kamer, hoofdgebouw en parkeerplaats.

• 8Rowena Meeder02-08-2011

Prachtig gelegen.

Is een zeer mooie lodge, prachtig gelegen. In de kamers ontbreekt een airco, wat ook in de winter eigenlijk wel nodig was. Leuk zwembad, eten ook goed.

Met oudere kinderen

• 9luxil16-12-2010

Mooie lodge in prachtige omgeving.

Prachtige lodge in een mooie omgeving. Zeer gevarieerd buffet. Kamers eenvoudig en wat afgelegen.

Met vrienden

• 8Kampman30-07-2010

Mooi gelegen lodge

Mooi lodge in een prachtig landschap, wat helemaal oranje kleurt in de ochtend- en avondzon. We zijn hier twee nachten geweest. We waren hier in de Namibische winter. Dat betekent dus koude avonden en nachten. Het restaurant is volledig open dus we hebben met dikke jassen aan zitten eten. Helaas wordt het eten dan ook snel koud. Wel een lekker buffet trouwens waar we koedoe, gemsbok en zelfs krokodil hebben gegeten. In de omgeving zijn de rotsschilderingen en "organ pipes" prima op eigen gelegenheid te bezoeken. De "Burned mountain" vonden we niets voorstellen.

Met oudere kinderen

3 tips over Lodge Twijfelfontein Lodge

• nancy_van_rooij, 10-10-2013

Excursie Star Glazing, erg leerzaam en boeiend

• Bruno, 13-12-2011

Organ Pipes en Brandberg (kleinschalig) niet écht een belevenis!

• Steven, 19-11-2011

Indien slecht ter been; regel een kamer/hut dicht bij het hoofdgebouw.

0 vragen over Lodge Twijfelfontein Lodge

Lodge info