Twijfelfontein

Reviews over Twijfelfontein

Een mooie verzameling rotstekeningen

evl
    14-10-2016

Tijdens een kleine wandeling van 3 kwartier laten de gidsen de enorme diversiteit aan rotstekeningen en gravures zien. Het is maar goed ďat het hier zo droog is want anders zou er niet veel van over blijven. Zeker de moeite van het omrijden waard

Gereisd Met partner in september 2016

Indrukwekkende hoeveelheid rotstekeningen

Lex
    9-6-2014

Twijfelfontein is een vallei waarin je een de bekendste toeristische attracties van Namibië kunt bewonderen. De vallei dankt zijn naam aan een bron, die nu eens wel, dan weer niet water bevat. (meestal niet overigens). Nergens in zuidelijk Afrika vind je zo veel rotstekeningen en gravures van de San (bushmen) als hier. Sommigen dateren van 300 voor Christus. Je kunt er niet op eigen houtje rondwandelen. Je wordt ingedeeld bij een groepje dat door een lokale gids wordt rondgeleid. Vraag beslist of deze een paar zinnen uitspreekt in zijn eigen taal, die vele klikklanken kent.

Gereisd Met vrienden in september 2010
Twijfelfontein scoort een 7,8 uit 10, op basis van 6 reviews