Bungalow Swakopmund Municipal Restcamp

Meer bungalowinfo

4 reviews over Bungalow Swakopmund Municipal Restcamp

• 5Diana29-08-2009

stoffige gamele bungalows

Erg stoffige bedoening in een uithoek van Swakopmund. Personeel kijkt ongeinteresseeerd en komen ongemotiveerd over. Kamers zijn wel redelijk schoon.

Met vrienden

• 5ronald08-12-2008

Ga hier niet naar toe !

Verschrikkelijke plek. We waren ondergrbracht in een soort trekkershut. Ontzettend slechte bedden. Alles was vies en klam. Er is een electrische kookplaat aanwezig en zelfs met deze continue aan is het niet aangenaam te krijgen. Wat een afknapper is dit. Swakopmund zelf is aardig voor 1 dag. Aktiviteiten zijn voor doelgroep tot 25 jaar! Let op dat de winkels zaterdag na 12.00 geen alcohol meer verkopen. Ook dan gaan alle terrasjes dicht.

Met vrienden

0 tips over Bungalow Swakopmund Municipal Restcamp