Appartement Sea Breeze Guest House

Namibië, Namibië, Swakopmund

7.4Goed

• 7.7Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Breeze Guest House voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

7 reviews over Appartement Sea Breeze Guest House

• 8Ronald8330-09-2011

Gastvrije guesthouse in Swakopmund

November 2010 hier verbleven: - In rustige wijk van Swakopmund gelegen - Zeer gastvrije eigenaren die je allerlei tips (restaurants/omgeving) kunnen geven - Goed ontbijt - Mogelijkheid tot internet - Supermarkt, benzinestation in nabijheid - Nette, ruime kamer - Parkeermogelijkheid voor (huur)auto - Goede plek om omgeving Swakopmund te verkennen

Gereisd met partner in november 2010

• 8tjitske_de_jong06-07-2011

prima accomodatie

Vriendelijke gastheer, die je helpt met tips voor restaurants, op verzoek een tafel voor je reserveert, of een tour voor je regelt. Prima ontbijt. We kregen onverwacht een compleet appartement met keuken, ruim sanitair, en heel veel ruimte. Rustig gelegen. Iemand bewaakt `s nachts zittend op een bankje je auto. We hebben hem verwend met een bak hete koffie.

Gereisd met partner in mei 2011

• 7Michel en Conny23-12-2008

Goed, maar ver van het centrum!

De kamers zijn ruim, schoon en mooi ingericht. Het ontbijt is uitgebreid en uitstekend verzorgd. De gebruiksruimten zien er picobello uit. Wij verbleven slechts 1 nacht en hebben dus niet van alle faciliteiten gebruik gemaakt. Wij vonden het een groot nadeel dat de B&B ruim 4 km van het centrum vandaan ligt. Dat betekent dat je (steeds) met de auto moet voor diner en stadsbezoek. Voor de rest: aan te bevelen!

Gereisd met partner in november 2008

• 8Engelien Fuit22-09-2007

Het guesthouse was heel netjes en erg ruim. We waren met 3 echtparen en in ons appartement was ruimte genoeg om samen te eten en de zitgroep was ook groot genoeg. De twee gastheren zijn erg aardig en heel behulpzaam, zoals overal in Namibie. Echt een aanrader!

Gereisd met familie in september 2007

• 8Karen18-08-2007

Zeer vriendelijk onthaal door de eigenaars. We kozen voor de selfcateringformule en hadden een zeer grote kamer/appartement voor ons (aparte slaapkamer (2 bedden) , nog 3bedden in leefruimte, aparte keuken, badkamer, terras. Je moet wel telkens de wagen nemen als je naar Swakopmund wil gaan. Dicht bij het strand.

Gereisd met familie in augustus 2007

Appartement Sea Breeze Guest House info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingVentilator
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken