Bed and Breakfast Meike's Guesthouse

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Meike's Guesthouse

We hebben een aantal aanbieders voor Meike's Guesthouse voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Meike's Guesthouse in het Nederlands

Duitse gezelligheid

Edwin
27-4-2014

2 nachten overnacht bij meike uit Bremen. Meike praat 5 kwartier in een uur, maar is wel erg gastvrij.

In de ochtend moesten wij al vroeg weg, er stond keurig een lunchpakket voor ons klaar. De tweede ochtend wel het ontbijt meegemaakt, met Duitse kaiserbroodjes.

Guesthouse is voorzien van bewaakte parkeergelegenheid en ligt op loopafstand van het centrum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Meike's Guesthouse in Swakopmund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Meike's Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Meike's Guesthouse scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.