Hotel Guesthouse Fischreier

Kleine hotelsWeer vandaag24°10°
5,3

Matig

3 reviews over Hotel Guesthouse Fischreier in het Nederlands

Hotel ligt aan een rustige straat. Kamers zijn allemaal verschillend.

Onze kamer was vrij klein en lag op 1e etage aan trapportaal, waardoor er vrij veel geluid van overige gasten en uit ontbijtruimte hoorbaar was.

In de kamer was een waterkoker en kleine koelkast aanwezig.

Ontbijt was goed verzorgd.

Mooie tuin met zitjes. Afgesloten parkeerplaats op eigen terrein.

Eigenaar is erg behulpzaam met inlichtingen en reserveren restaurants en excursies.

Dit B&B vermijden.

Faassen
20-6-2010

Bij binnenkomst een ongezellige indruk en een vreemde eigenaar. Kamers zijn pover. Bij terugkomst na het avondeten hadden wij nog een vraag voor de eigenaar maar die was in geen velden of wegen te bekennen. De bel op de receptiedesk deed het wel maar er werd niet op gereageerd. Bij het inladen van de bagage in de auto bij vertrek 's ochtends is er geld uit de kamer gestolen. De eigenaar reageerde hier totaal niet op. Bood niet eens zijn excuses aan. Bevel dit absoluut niet aan

Fawlty Towers in Namibie

Florus
18-2-2010

Hier bekruipt je echt het Fawlty Towers gevoel. Ongezelligheid en een toch wel wat vreemde uitbater. Na het diner bij terugkomst om ca 21.00 uur lijkt het hele Guesthouse verlaten. Zelf maar een biertje gepakt en uit eigen voorraad een glaasje wijn. Niet voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Guesthouse Fischreier in Swakopmund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Guesthouse Fischreier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.