Hotel Bundu n See

• Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Geen aanrader

Ellen, 17-10-2013

We waren met n groep onderweg 21 dagen.Overal mooie lodges+luxe tenten gehad.Onze enige vrije dag tijdens de hele reis was in Swakopmund.Hotel Bundu nSee is dan n enorme teleurstelling.De kamer was groot mr erg oud+onderkomen.Goor tapijt op de vloer, n gapend gat van min. 5 cm aan de bovenkant tussen balkondeur+het kozijn.Oude vervallen badkamer.Door de tocht was het heel koud in de kamer.

Het personeel is wel heel vriendelijk.

Voor het ontbijt was niet voldoende in huis gehaald.Er was geen brood+ maar 2 l yoghurt voor n groep v 14 pers+ nog 8 andere gasten.Steeds stond er mr 1 thermoskan mt heet water.Alleen oploskoffie dus.We konden droge cornflakes eten. t personeel moest voordurend gemaand worden om nieuw water te halen. Wel kregen we worst met eieren in de vorm naar keuze.Die smaakten goed.Het personeel voelt duidelijk geen zaken aan. Ziet niet wat nodig is.

De ligging van het hotel is wel optimaal.Midden in het centrum, dus alles te voet te bereiken.Wel positief is Gratis WIFI

Eenvoudig hotel in centrum van Swakopmund

Fam. Lichtenberg, 12-9-2010

Vanuit hotel is Swakopmund lopend goed te verkennen. Kamers zijn eenvoudig maar netjes. Ontbijt is goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bundu n See in Swakopmund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bundu n See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bundu n See scoort een 5.67 uit 10 op basis van 2 reviews.