Camping Naukluft Campsite

1 review over Camping Naukluft Campsite in het Nederlands

Prachtig gelegen camping

Lex
23-11-2013

De Naukluft Campsite ligt in het Naukluft National Park. Na een mooie, tien kilometer lange toegangsweg bereik je het kantoortje van het Nationaal Park. Daar betaal je de entree voor het park en het camping geld. Een paar kilometer verderop vind je de prachtig gelegen camping. Er zijn ca. 12 ruime plaatsen. Het wordt aanbevolen om in het hoogseizoen vooraf te reserveren. Wij hebben dat overigens niet gedaan. Toiletten en douches zijn voor Afrikaanse begrippen redelijk schoon. Elke kampeerplaats heeft een eigen braai en een kraan. Er is geen elektriciteit, laat staan wifi. De camping ligt langs een riviertje in een indrukwekkende omgeving. Op de camping oppassen voor bavianen! Etenswaren goed opbergen dus. Mocht de camping vol zijn, dan is er nog een plaats waar gekampeerd kan worden. Maar daar zijn geen voorzieningen. (water, douche, toilet).

Gereisd Met vrienden in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Naukluft Campsite in Sossusvlei / Namib Naukluft Nat.Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Naukluft Campsite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.