Solitaire

Solitaire

We hebben een aantal aanbieders voor Solitaire voor je op een rij gezet:

Reviews over Solitaire

• 3Michel Bernaerts05-10-2019

Geen aanrader

Alles behalve !!! Niet sympatiek. Hebben zekerheid dat hun lodge steeds vol zit aangezien veel reizigers er stranden na lekke banden of tegenslag. Hun internet functioneert niet voor de gasten; wel voor het personeel. Geven voorkeur aan gestrande volle bussen dan aan hun gasten die reeds geboekt hebben. Totaal onpersoonlijk.

• 1Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 4Omgeving
    • 2Sfeer in stad
    • 4Zorg voor natuur

Alleen gereisd in september 2019

• 9Dave20-01-2014

Appelgebak & voetbaluitslagen

Benzinepomp met een camping, niet veel meer. Heel leuk om even te stoppen voor koffie met gebak. Voetbaluitslagen op een krijtbord!

Gereisd met partner in november 2008

• 8Lex24-11-2013

Hét adres voor appeltaart in de Namib!

Toen we in 1998 voor het eerst Solitaire passeerden, was er op deze 'strategische' plek in de Namibwoestijn alleen een benzinepomp en daarachter een eenvoudige camping. De Nederlander Ton van de Lee begon er een café en schreef er een prachtig boek over. Mede dankzij Van der Lee groeide Solitaire uit tot een levendige nederzetting. Een van de hoofdpersonen uit het boek Solitaire (Moose MacGregor) runt er een brood- en banketbakkerij. Anno 2013 is de hele compound in handen van een 'company'. Maar Moose bakt er nog steeds zijn appeltaart en serveert er zijn heerlijke filterkoffie. De moeite van een stop waard!

• 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 9berryvanhaaren04-06-2012

Mooie omgeving

De moeite waard om in Solitaire rond te kijken. alelen al de it ernaar toe is fantastisch. Wandeling over de zanndduinen door over de gehele kam te lopen erg vermoeiend maar uitzicht fantastisch. Fourwheeldrive is een must anders afhanelijk van anderen omdat gewone auto hier zeker niet doorkomt

• 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met partner in april 2012

• 8Maurits22-11-2010

Cafe van der Lee in de woestijn

Solitaire. Van een benzinepomp tot een klein dorp. Wij legden hier aan op onze tocht van de Sossusvlei naar Walvis Bay. In het Cafe van der Lee konden wij genieten van een forse punt appelgebak. En even tanken natuurlijk. We kochten in de winkel een brood en we zagen op een bord de Europese voetbaluitslagen. Na thuiskomst lazen wij het boek Solitaire van de Nederlander Ton van der Lee. En toen begrepen we pas goed op welke bijzondere plek wij waren geweest. Lezen dat boek en daarna snel naar Solitaire voor een lekker stuk appelgebak.

• 9Cultuur

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 9Marlies und Dietmar27-01-2010

Stop bei einer Rundreise

Zur Kaffeepause mit leckerem Apfelkuchen hat unsere Reisegruppe einen Halt an diesem wunderschönen Ort gemacht. Wir waren begeistert. Toiletten und alles andere sehr sauber, einfach prima! Und dasd in der Wüste!!!!!!!!!!

• 10Omgeving

Gereisd met vrienden in december 2009

• 8Marjan13-07-2009

Leuk plaatsje

Een benzinepomp, een camping, een winkeltje en een restaurantje (waar je heerlijke appeltaart kunt eten) meer is het niet, maar wel ontzettend leuk.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Saskia26-08-2006

Wij zijn hier alleen gestopt om appeltaart te eten bij het tankstation. Geweldige tip van onze reisleider! Zeker doen als je in of door Solitaire komt!

Gereisd in augustus 2006