Skeleton Coast

Reviews over Skeleton Coast

Lodge met mooi uitzicht op zee

pim steman,
    14-10-2014

Mooie Lodge, inderdaad in de middle of nowhere. Goede ruime kamers met vrij uitzicht op zee. Prima diner.

Deze Lodge is uitstekend als tussen stop voor tijdens een lange rit van ??? naar ???? vul maar zelf in.

Er zijn nog zeker een paar Duizend Zeehonden aanwezig aldaar. Deze zijn niet hoorbaar een reukbaar vanuit de Lodge zelf. Zijn 2 a 3 km verderop.

Deze Lodge is bezig (bijna voltooid) met grootse uitbreiding. Komen velen tientallen kamers erbij. Welke dan NIET allen uitzicht hebben op zee.

Gereisd met partner in oktober 2014

Geweldige zonsondergangen!

Maartje Jansen,
    25-9-2010

Een heerlijk plek om midden in de rondreis even tot rust te komen. De lodge is schitterend gelegen aan de zee en je hebt hier fantastische zonsondergangen! De kamers zijn licht, ruim, netjes met een prachtig uitzicht op zee. Enige minpuntje is de douche die niet helemaal functioneert.

Het eten in de lodge is heerlijk en het personeel is zeer vriendelijk. Ze hebben hier zelfs onze auto helemaal gewassen! Dat was een verrassing, we herkenden de auto bijna niet meer.

Op ongeveer een kilometer van de lodge bevindt zich in een beschermd gebied een grote zeerobbenkolonie. Zeer indrukwekkend! Overal waar je kijkt zie, hoor en ruik je robben. Echt geweldig.

Gereisd met partner in augustus 2010

Superplek in the middle of nowhere

Rolf Hendriks,
    22-5-2008

Superplek in the middle of nowhere. We zijn er in 2005 en 2008 geweest en de locatie is magisch en wild.

Helaas loopt het aantal zeeleeuwen door afschieten , overbevissing en vervuiling sterk terug.

Ben benieuwd of er in 2011 nog zeeleeuwen in de buurt van de lodge leven.

Gereisd familie in maart 2008

Prachtige ligging aan de oceaan

Erica Steenvoorden,
    7-10-2007

Prachtige ligging aan de oceaan. De jakhalzen die over het strand struinen, de wind die om je hoofd raast. Heerlijk binnen bij de open haard zitten met een heerlijk drankje.

Vlak bij de zeehonden. Rijden door de woestijn waar niets te zien valt totdat je uit de auto stapt en gaat kijken, prachtig.

Eten goed, kamer gewoon, bijzondere plek.

Gereisd met partner in juli 2006