Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag29°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Le Mirage Desert Lodge & Spa voor je op een rij gezet:

6 reviews over Lodge Le Mirage Desert Lodge & Spa in het Nederlands

Nooit meegemaakt !!

Edwin A
29-7-2017

Perfecte ligging in de Namibwoestijn t.o.v. de Sossusvlei , een oase van rust .Prachtige sfeervolle kamers met geweldig personeel , zeer lekker eten en drinken ( alles verkrijgbaar ), echt Afrikaanse sfeer vervolledigd met de nodige luxe in een goede prijs-kwaliteitverhouding. Wilde dieren komen in de directe buurt drinken, sommigen liepen zelfs dwars door de tuin van het hotel ( zonder gevaar )

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

FANTASTISCH!!

Charlotte
18-4-2011

De omgeving van Le Mirage Desert Lodge & Spa is adembenemend mooi ! De temperatuur rond deze periode is ook zeer aangenaam.Deze varieert van 25 tot 30 graden. Het personeel in het hotel is echt heel vriendelijk en de het eten is heerlijk! Probeer ook zeker de spa eens uit wanneer je er verblijft. De massages zijn erg goed ! Dit hotel is absoluut een aanrader !

Gereisd Met partner in april 2011

Wederom puur genieten

Laura
26-1-2009

Dicht bij Sesriem Canyon en Sossusvlei gelegen in een prachtige omgeving. Vanuit de lodge een quad-safari gemaakt door de omgeving. Na prachtige vergezichten en een leuke rit, ook voor niet helden..., gestopt bij een uitzichtpunt en daar met een hapje en een drankje naar de prachtige zonsondergang gekeken. De lodge beschikt over hele goede spa faciliteiten en een mooi zwembad en bubbelbad. De kamers zijn zeer ruim en met een prachtig uitzicht. In het restaurant is het eten subliem. Volgens de ANWB-reisgids is het de aanrader in Namibië en daar hebben ze helemaal gelijk in.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Voor herhaling vatbaar

Van Paesschen François
26-12-2008

Zeer prachtige ligging,goed gelegen voor uitstappen naar Sesriem,Sossusvlei.Kortom een prachtige locatie.

Gereisd Met vrienden in Fri Dec 26 2008 20:53:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het hotel is gevestigd in een soort burcht

Pierre Ghys
11-7-2008

Het hotel is gevestigd in een soort burcht. Mooie maar donkere kamers. Aanrader. Het loont de moeite om vroeg uit de veren te zijn voor een onvergetelijke zonsopgang in de duinen van sesriem en death valley

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2008
2006

Een prachtige lodge aan de rand van de Namib Naukluft en

Laura Zijlmans
29-9-2006

Een prachtige lodge aan de rand van de Namib Naukluft en de Sossusvlei. In een sprookjesachtig gebouw wat lijkt op een oud fort bevindt zich een oase van groen en luxe. Echt heel mooi! Een quadsafari is een aanrader. Net als Sesriem.

Gereisd Anders in Fri Sep 29 2006 20:34:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lodge info

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Le Mirage Desert Lodge & Spa in Sesriem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Le Mirage Desert Lodge & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.