Sesriem

Sesriem

vakanties Sesriem

We hebben een aantal aanbieders voor Sesriem voor je op een rij gezet:

Reviews over Sesriem

• 9ed Korff03-05-2014

Vlak bij die fantastische rode zandduinen.

De Sesriem Canyon is mooi, je kunt er in afdalen en een aardige wandeling maken. De naam komt van de hoeveelheid riemen die men vroeger aan elkaar moest binden met aan het eind een emmer om water te kunnen bereiken. De ezels en muildieren konden niet naar afdalen. Interessant en mooi. Maar je komt hier omdat je op weg bent naar die geweldige, schitterende, rode zandduinen die je al zo vaak op ansichtkaarten, kalenders en posters hebt gezien. De dag na ons bezoek aan Sesriem (we kampeerden in de buurt en vertrokken zeer vroeg, voor zonsondergang) bereikten we die zandduinen. We waren niet de enigen, maar meer dan 100 mensen waren er toch ook niet. Klimmen op duin 45 langs de scherpe vouw die de wind daar langst de duinen trekt. Onvergetelijk! Bij terugkeer in Nederland moesten we even goed nadenken wat Sesriem ook weer was. Onterecht want het was toch ook echt wel mooi.

• 2Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in april 2014

• 9Dave21-01-2014

Namibie op z'n best

Groot Nationaal park (Naukluft NP) waar de Sossusvlei en Deadvlei de hoogtepunten zijn. Het kleurenschouwspeel en de rust zijn indrukwekkend.

Gereisd met partner in november 2008

• 8Lex24-11-2013

Indrukwekkend woestijnlandschap

De omgeving van Sesriem is terecht een van de belangrijkste toeristische trekpleisters van Namibië. Een zonsopgang meemaken tussen de rode duinen is een onvergetelijke belevenis. Maar ook de zonsondergangen zijn de moeite waard. Beste plek voor een zonsopgang: Dune45 Beste plek voor een zonsondergang: Elim Dune

• 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 0elskleijn16-01-2012

Fantastisch mooie duinen

De Sossusvlei is een must als je door Namibie reist, echt prachtig al die kleuren en wij waren er nog niet eens met zonsopkomst.

• 10Sfeer in stad
    • 1Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in september 2011

• 7Ramón13-12-2011

Prima startpunt voor de Sossusvlei

Zeer klein plaatse vanuit je meteen de Sossusvlei in kunt.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in november 2011

• 9Marjan21-07-2009

Leuk plaatsje

Aan de rand van de woestijn. Een garagebedrijf, een winkeltje en een terrasje waar je wat kan drinken en zelfs een broodje hamburger kunt eten. Geweldig toch? Veel meer is er niet maar dat is hier ook niet nodig.

Gereisd met partner in september 2008

• 9Van Paesschen François26-12-2008

Kan er door

Had het me toch wat anders voorgesteld,nogal kleinschalig en een tamelijk slechte weg om er te geraken

Gereisd met vrienden in december 2008

• 8sammy tempels09-09-2007

Ikzelf ben iets minder onder de indruk van Sossusvlei en deadvlei.Had er meer (te veel?) van verwacht. Mooier vond ik de weg erheen. De talrijke mooie rode zandduinen maakte een grotere indruk dan de twee vleien. de sesriemcanyon is dan weer zeer de moeite om te zien! En zo vindt iedereen hier iets naar zijn zin en interesse en gaat er niemand teleurgesteld weg.

Gereisd in september 2007

• 8sjoerd tiesinga21-04-2007

vanuit de Naukluft lodge de sossusvlei bezocht bij zonsopgang. Geeft mooie beelden, is een bijzondere ervaring van de natuur. Een rode duin oplopen en er weer af 'surfen" is een must

Gereisd in april 2007

• 9T. Kleijn23-03-2007

Wij verbleven 2 nachten in The Desert Homestead. Deze geweldige lodge ligt op een half uur rijden van Sossusvlei. De huisjes liggen naast elkaar, hebben allemaal een schitterend uitzicht en zijn met natuurlijke materialen ingericht. Goed restaurant met heerlijke wijnen.

Gereisd met partner in december 2006

10 van de 14 reviews gezien