Lodge N'Kwasi Lodge

Lodge
Lodge N'Kwasi Lodge
8,5

5 reviews over Lodge N'Kwasi Lodge in het Nederlands

heerlijke plek aan het water

Else
25-9-2016

lodges langs de okavango rivier, zonder ramen, met gaas, dus koud in ons geval (juni). van half 6 tot half 10 's avonds elektriciteit in de lodge. gezellige ontmoetingsplaats met kampvuur. restaurant met buffet rond open haard met verschillende soorten vlees en groentes en apart ook nog salades. excursies naar schooltje of "s middags met de boot over de rivier (en even illegaal in Angola) met zonsondergang.

mooie kampeerplek

Conny
6-4-2012

Wij verbleven hier op de kampeerafdeling. Redelijk goed sanitair en een zwembad. 's-Avonds in de bar een dansvoorstelling gezien en we hebben heerlijk gegeten in het restaurant, het buffet was van hoge kwaliteit. Alleen daarvoor zou hier al naar toe komen!

Rustige lodge op authentieke lokatie

Ronald83
16-10-2011

Verbleven op de campsite bij deze lodge

Voordelen:

- rustig verblijf op authentieke lokatie

- zeer gastvrije eigenaar

- zwembad aanwezig

Nadelen:

- Eenvoudig sanitair (niet storend, heeft zn charme)

- muggen

Heel mooi uitzicht richting Angola

Willemien
21-1-2010

Deze lodge heeft geen ramen en ook geen electriciteit. Klinkt heel basic maar heeft zijn charmes. Electriciteit komt vanuit de receptie en je hebt alleen maar horramen. Je geniet dus van alle geluiden en vooral die van de overkant Angola. Het heeft wel iets. Het wordt gerund door een echtpaar dat zich met hart en nieren inzet voor de bevolking. Momenteel zijn ze aan het sparen voor een waterpomp voor het dorp. De bediening is heel vriendelijk.

Overstroomd maaar...

P.K.
23-5-2009

Door de heftige regenval in Angola was de rivier uit de oevers getreden – en ook de weg naar de lodge overstroomd. Dus – auto (bewaakt) parkeren en door een bootje opgehaald. De lodge had ook schade opgelopen maar men was hard doende alles weer in orde te brengen.

Een enthousiast echtpaar zette er de schouders onder en verzorgde toch een aangenaam verblijf en een goede maaltijd. Ook hun betrokkenheid bij de plaatselijke bevolking was opvallend.

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge N'Kwasi Lodge in Rundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge N'Kwasi Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.