Reviews over Rebohoth

Prima camping voor een tussenstop

Lex,
    6-11-2013

Helemaal eens met de vorige beoordeling. Wij hebben hier één nacht gekampeerd tijdens een 4wd camperrondreis door Namibië. Als je net aangekomen bent in Namibië en op weg bent naar bijv. Naukluft en/of de rode duinen van Sesriem dan is dit een prima 'eerste' camping om wat te acclimatiseren. Voor een langer verblijf is wat ons betreft de camping minder geschikt. Daarvoor is de omgeving te weinig 'spectaculair'. Elke kampeerplaats beschikt over een eigen douche een toilet en aansluiting op elektra. Vanuit het restaurant heb je een mooie uitzicht op het (stuw)meer. De maaltijden die er geserveerd worden zijn eenvoudig, maar smakelijk. Het personeel is erg vriendelijk.

Betoverend !

Maurits,
    22-11-2010

Prachtig, dat Lake Oanob Resort, vlakbij Rehoboth. Vanuit Windhoek rij je zo'n kleine 100 km. in zuidelijke richting over een mooie asfaltweg. Maar dan, net voordat je Rehoboth bereikt rechtsaf over een gravel-weg, die zo typerend is voor Namibië. Via dit "wasbord" kom je dan bij het resort. Prachtig gelegen aan een meer. Omgeven door wat heuvels en bomen. En als je goed kijkt zie je hier al wild lopen, zelfs giraffen. Het resort bestaat uit een centraal gebouw met aan het water gelegen restaurant. De lodges staan verspreid over het terrein. Het zijn gebouwtjes met elk zo'n vier woningen. Heel mooi gegroepeerd en comfortabel ingericht. Wat een comfort. Genieten dus. En dat hebben wij gedaan.

Dit is puur een overnachtings-B&B en de eigenaresse is erg

Hans,
    24-4-2008

Dit is puur een overnachtings-B&B en de eigenaresse is erg vriendelijk en doet alles om het naar je zin te maken. Als je op eigen gelegenheid reist aan te raden vanwege de uitstekende prijs en

kwaliteitsverhouding. Je kunt je auto ook veilig parkeren. Het ontbijt is prima en persoonlijk.

Rebohoth ligt 100 km zuidelijk van Windhoek en is een goede plek om te

overnachten als men niet in het grote Windhoek wilt verblijven

Rebohoth scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews