Sorteren

Reviews over Palmwag

Rhino sleepout, een fantastische ervaring

Edwin Boslooper
    28-4-2014

De lodge is prachtig gelegen op de grootberg. De laatste 800meter hebben wij met onze 4wd afgelegd, maar je kunt je auto ook beneden laten staan en je op laten halen.

Wij voelden ons heel erg welkom. Super vriendelijke mensen en een warm welkom. Vanuit het zwembad kun je kilometers ver kijken door de valley.

Wij hebben zelf op de campsite overnacht. Dit is een klein kamp midden in de Bush voor Max 10 gasten. Wij waren de enige gasten samen met de gids en kampmanager (lees: bosjesman die voor het eten zorgt) je slaapt in een keurige tent en in de Bush is een douche en toilet gemaakt. Je eet samen met de gids en de kampman. Een op de braai gemaakte maaltijd.

De volgende ochtend hebben wij de rhinotracking gedaan. Erg leuk, maar wel. Veel wachten en lopen om 1 rhino te zien.

Ruime kampeerplaatsen met mooi uitzicht

Lex
    8-12-2013

De Palmwag Lodge/Camping biedt uitzicht op een prachtig woestijnlandschap. Het complex is omgeven door palmbomen en rietvelden. Er wordt gewaarschuwd voor rondstruinende olifanten en dat is niet overdreven! Op een avond blokkeerde een immense woestijnolifant het pad tussen het campinggedeelte en het restaurant.

De plaatsen zijn ruim. Het sanitair is eenvoudig. Elke plaats beschikt over een eigen braai.

prachtig uitzicht

tjitske_de_jong
    6-7-2011

Auto beneden laten staan en je laten ophalen door de jeep, dat is de beste optie om boven te komen. Vanuit je bed heb je uitzicht op de vallei, waar op dat moment leeuwen rondliepen, dus verboden gebied voor ons. Prima restaurant. Wel koud, van isoleren hebben ze hier nog niet gehoord. Klamboe rond je bed, prima accommodatie.

Beoordeling van de camping bij deze lodge

tjitske_de_jong
    6-7-2011

Camping met rietmatten voor de schaduw. Schone plaatsen. Elec., kraantje, BBQ en tafel op iedere plek. Rommelige omgeving rond de camping, wij keken uit op een opslagplaats van allerhande rommel.

Sanitair niet veel bijzonders, zou moeten worden gerenoveerd.

Eten komt uit het restaurant vd. lodge, prima.

Fantastische ligging en zeer vriendelijke mensen

R.v.Kralingen
    30-5-2011

Uitstekende bungalows met fantastisch uitzicht. Bediening is zeer vriendelijk maar een beetje verlegen, het kamp is een soort werk gelegenheid project.

De olifant trip is wat prijzig maar je krijgt een prive landrover met chauffeur en gids voor vrijwel de gehele dag, veel olifanten gezien.

Zeker voor herhaling vatbaar.