Reviews over Ozondjache

Mooie plek

Bruno,
    18-12-2011

Prima 2-p chalet (wel een eind lopen met je koffer!) met prachtig uitzicht.

Eenvoudige maaltijden, die gebruikt worden samen met andere gasten en eigenaren (indien aanwezig).

Dit is ongelooflijk.

Maurits,
    22-11-2010

Wat is dit een prachtige guestfam. Tijdens onze rondreis door Namibie was dit onze laatste stop voor Windhoek (einddoel van de reis). Complimenten aan de reisorganisatie, want de kwaliteit van de accomodaties bouwde mooi op. Maar dit was de top. We vertoefden in prachtige 2-persoons bungalows met betoverend uitzicht op het Waterberg-plateau. Zo mooi, dat woorden te kort schieten om te beschrijven hoe je dit ervaart. Dus, u zult er zelf heen moeten om dit te beleven. Wel vragen om een 2-persoons bungalow. Want er zijn ook hotelkamers elders op het terrein. Het terrein omvat vele duizenden hectares, waarop men vee houdt. Daar heb je geen last van want de begrazingsdichtheid is zo klein (er valt niet veel te grazen in dit droge land), dat je het vee niet of nauwelijks ziet. Wel het Waterberg plateau, een soort Tafelberg, vlak voor je neus.