Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag28°10°
Lodge Guest farm Düsternbrook

We hebben een aantal aanbieders voor Guest farm Düsternbrook voor je op een rij gezet:

1 review over Lodge Guest farm Düsternbrook in het Nederlands

Ecofriendly, maar wel gedateerd

elskleijn
16-1-2012

Duesternbrook Guest Farm is inderdaad een echte ´farm´. De ligging is mooi zo op een heuvel. De kamers bevinden zich echter niet in de mooie statige villa, maar in een bijgebouwtje. Wij hadden het Felsenhaus geboekt, de duurste optie. De kamer had zeker een opknapbeurt nodig. De leopard drive vonden wij zwaar tegenvallen, het stelt niet veel voor en het is erg ´gemaakt´. De cheetahs klimmen bijna in de auto, zo graag willen ze wat te eten. De wandeling met cheetah Circa was heel erg bijzonder. Stiekem wel toeristisch natuurlijk, maar met 3 poten kan ze toch niet meer de natuur in. Het paardrijden was erg mooi, in die zin dat de omgeving prachtig is, over de bergen, door water etc. maar de verzorging van de paarden laat echt te wensen over. Het paardenmeisje uit Engeland deed heel erg haar best overigens. Het zwembad is prachtig en groot. Wel koud. Het eten vonden wij zwaar overpriced, het is eten wat de pot schaft, op zich prima, alleen veel te duur voor wat je krijgt.

Gereisd Met partner in september 2011

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee

• ReceptieLate check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Guest farm Düsternbrook in Okahandja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Guest farm Düsternbrook zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.