Okahandja

Reviews over Okahandja

Okahandja: Bekend om de Houtsnijwerk markten

AngieV
    14-3-2015

Okahandja heeft 2 houtsnij marken, 1 hele grote (direct vanuit de richting Windhoek) met allemaal stalletje tegen over elkaar en de mensen waren daar wat assertiever en kreeg je niet echt de tijd om rond te kijken. Iets verder door aan de ander kant van Okahandja de 2e kleinere met alleen stalletjes naast elkaar en daar waren de verkopers stuk relaxter en kon je ook rustig alle stalletjes bekijken. Ding wel tot meer dan de helft van de vraagprijs af want ze beginnen hoog.

Gereisd Met partner in Mon Dec 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Okahandja scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews