Lodge
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hammerstein Lodge & Camp voor je op een rij gezet:

7 reviews over Lodge Hammerstein Lodge & Camp in het Nederlands

Mooi gelegen bush lodge

Christa en Dick
4-10-2014

Deze lodge ligt op een schitterende plek, midden in de woestijn. Ruime eenvoudige kamers, zeer schoon, klamboe en goed uitgeruste schone badkamer. Vanuit kamers 9 t/m 13 prachtig uit zicht op de woestijn. Bezoek ook de cheetah's Oscar and Wilde, mooie rustige dieren die direct benaderbaar zijn, ranger gaat wel mee uiteraard. Gezellige bar en restaurant. Wifi in de bar en de lounge room. In de namiddag gratis koffie en thee in de bar. Prima service door de eigenaren, een aanrader.

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Eenvoudige Lodge met goed restaurant

Jan52
12-11-2010

Hammerstein Lodge heeft eenvoudige kamers met goede bedden. De kamers liggen in een aantal blokken rondom het centrale gebouw met bar, restaurant en receptie. Het restaurant bevat een grote eetzaal (niet echt gezellig). De maaltijden zijn in buffetvorm (diner en ontbijt) en goed. Ontvangst mobiele telefoon is beperkt tot een klein gedeelte van de bar (1 lijn/kanaal).

Het hotel heeft een aantal roofdieren in kooien nabij het hotel: lynx, luipaard en jachtluipaard. Onder begeleidng kunnen de kooien worden bezocht, waarbij de meeste kooien kunnen worden betreden en jachtluipaarden kunnen worden geaaid.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2010

eenvoudige maar schone kamers

Diana
29-8-2009

Bedden hebben matras verwarming. Wij kwamen erachter dat dat erg lekker is 's nachts. Wij waren er begin augustus en het vroor in de nachten. Overdag was het weer heerlijk warm. Sommige groepsleden klaagden over koud water als er al iemand had gedoucht, wij hebben dat niet ervaren.Ze hebben cheeta's, een caracal en een luipaard in een soort van reservaat. Je mag in de kooi van de cheeta's waar je ze kunt aaien. Je mag ook bij de caracals maar die kun je niet aaien. Het luipaard (Lisa) kun je niet bij maar ze leek erg lief.

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

2008

Blijkbaar zijn hier lodges van alle soort

Raymond en Irène
5-5-2008

Blijkbaar zijn hier lodges van alle soort. Wij belandden in een aftandse kamer waar de tijd was blijven stilstaan.

Gereisd Met vrienden in Mon May 05 2008 18:15:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goede lodge , alleen regelmatige Zeer lekker eten Er

VAN HERCK LUTGART
28-4-2008

Zeer goede lodge , alleen regelmatige elektriciteitsonderbrekingen. Zeer lekker eten Er zijn ook enkele cheetah's in een kooi die men tegen betaling mag aaien.

Gereisd Met vrienden in april 2008
2007

In october waren we er bij ideaal weer

Herman vandenameele
4-12-2007

In october waren we er bij ideaal weer. Goed ontvangen,rustig gelegen, goede keuken en terras.

Gereisd Met vrienden in december 2007

2005

erg goede lodge

M van der Meij
17-12-2005

erg goede lodge.goed eten en vriendelijk personeel.Lodges zijn netjes en schoon.Er loopt zelfs een Lynx rond als huisdier. Ook is er nog een klein zwembad.

Gereisd Anders in Sat Dec 17 2005 08:50:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lodge info

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Hammerstein Lodge & Camp in Namibrand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Hammerstein Lodge & Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.