Reviews over Mudumu & Mamili

Sfeervolle lodge op mooie locatie

Lex,
    15-6-2014

Camp Kwando is een mooie lodge, annex campsite in de Caprivistrip. Tijdens onze camperrondreis door Namibië en Botswana hebben wij één nacht op de campsite gekampeerd. De campsite heeft goede voorzieningen. De chalets op het terrein zagen er goed uit. Vanuit de bar/restaurant heb je een mooi uitzicht op de Kwando river, die de grens vormt tussen Namibië en Botswana.

Beperkte keus uit maaltijden in het restaurant. Eenvoudig, maar smakelijk.

Mooie plek op rustige lokatie

Ronald83,
    25-11-2011

Verbleven hier in november 2010 op de camping. Mooie ruime plekken met barbequeplaats,"keukenblad" met wastafel en grotendeels met gras bedekt. Klein, net zwembad voor eventuele verkoeling. Net sanitair. Mooie lobby waar lekker relaxt kan worden met uitzicht op de rivier.

prachtige plek

Henny,
    3-8-2009

Camp Kwando is een prachtige plek om een aantal dagen door te brengen. Met name de tree houses (op palen) zijn zeer smaakvol ingericht en heel ruim. Vanaf het balkon kijk je op de Kwandorivier. Ook de gezellige bar en het restaurant liggen direct aan de rivier. Op loopafstand van de lodge is een traditional village en er bestaat ook de mogelijkheid een school te bezoeken. Een safdari naar het Mudumapark is zeker aan te bevelen.

P.K.,
    31-5-2009

Vlakbij Mudumo N.P. wat je o.i. het best met een, alhier te boeken, gamedrive kan bezoeken om “verdwalen” te voorkomen.

Ruim opgezet – 12 chalets, 3 Tree houses (op hoge palen, ruim terras met uizicht op Botswana) en kampeerplaatsen.

Wij verbleven in een treehouse hetgeen onze verwachtingen qua ruimte en inrichting overtrof.

Het restaurant heeft o.i. een gezellig terras met uizicht over de rivier en biedt een goed “set” menu (inclusief).

Jammer genoeg bleek de bezettingsgraad laag.

Fantastisch wat een service, aan een half woord heeft men

E. Joosten,
    9-2-2005

Fantastisch wat een service, aan een half woord heeft men voldoende. Het eten is er super! Met een prachtig uitzicht over de rivier. Lodges erg ruim en schoon met ook weer een prachtig uitzicht. Wij waren er nog niet of er stak een kudde olifanten de rivier over, recht voor onze lodge. De weg erheen is goed te doen, alhoewel e.e.a. niet erg duidelijk staat aangegeven. De gidsen zijn ook erg goed! Absoluut een aanrader.