Sorteren

Reviews over Mariental

hele mooie lodge, prima ligging

edwin
    27-4-2014

Prima lodge , schone en verzorgde kamers. Er zaten wel veel muggen en vliegen, maar dankzij de klamboo die er standaard hangt en de anti muggensprays die er staan heb je hier geen last van. Verder prima diner en een uitstekend ontbijt (ons beste ontbijt in namibie)

Mooie Lodge

Bruno
    12-12-2011

Goed verzorgde lodge met vriendelijk personeel.

Heel erg leuk.

Rowena Meeder
    2-8-2011

Dit was echt een leuke verassing voor ons. Zeer leuk complex, hele gezellige bar waar iedereen lekker om de open haard zat (was winter). Diner was zeer goed met na het diner een hele leuke entertainment van het personeel. Zeer de moeite waard.

Beoordeling betreft de camping bij de Lodge.

tjitske_de_jong
    6-7-2011

De lodge heeft 3 campingplaatsen, plm. 700 m van de lodge. Iedere plek heeft eigen sanitairblok en elec. Je hebt het gevoel totaal alleen te zijn, geweldige ervaring. In lodge eten en drinken.

Topper

Rinske & Bert Postma
    27-12-2010

Mooie lodge, goed appartement, leuke sundowner, heerlijk diner in openlucht met alle gasten

Doorreisadres tussen Windhoek en FishRiverCanyon