Reviews over Luderitz

Prima hotel in Luderitz

Lex,
    13-2-2018

Prima hotel in Luderitz met nette kamers. Alles schoom en goed bijgehouden, goed ontbijt en restaurant. Leuk zwembad. Personeel oha zeer behulpzaam. Wifi aanwezig maar zeer wisselde bruikbaarheid. Aanrader

Gemiddeld OK

Bruno,
    12-12-2011

Het waait veel in Luderitz, dus een binnenzwembad lijkt OK, echter het is niet uitnodigend! De eetzaal heeft geen zicht naar buiten, alleen op het zwembad (binnen) en is niet gezellig.

Fantastisch uitzicht vanuit elke kamer

Jan52,
    12-11-2010

Iedere kamer heeft uitzicht op de baai. Het hotel ligt rustig, heeft een mooi en goed restuarant met uitstekende maaltijden. Diner en ontbijt (uitgebreid) zijn in buffetvorm.

Kamers waren net geschilderd (sept. 2010) en roken nog naar verf.

Hotel ligt aan rand van de plaats, die ook te voet goed bereikbaar is.

Prachtige ligging!

berendm,
    26-1-2010

Fantastisch mooi gelegen hotel, aan de kustlijn en met eigen zwembad. Ligt buiten het centrum, maar Lúderitz is niet heel groot dus met 5 minuten ben je ad "boulevard". Prima kamers en een goed ontbijt!

Aanrader

Janssen,
    16-9-2009

Eigenlijk een hotel van 13 in een dozijn maar door de ligging direct aan zee toch bijzonder. Heel lekker gegeten maar de bediening is wat stijfjes. Het personeel staat op een rijtje te wachten tot de volgende gang. Duidelijk gedrild. mmar heel erg vriendelijk. Zeker een aanrader.

Luderitz scoort een 7,5 uit 10, op basis van 3 reviews