Kuiseb Canyon

vakantie Kuiseb Canyon

Reviews over Kuiseb Canyon

Mooie koepelvormige kamers ingeplant in het landschap

VAN HERCK LUTGART,
    28-4-2008

Mooie koepelvormige kamers ingeplant in het landschap .Prachtig landschap . Heel kleine niet praktische badkamer. Het eten is beperkt in keuze ,maar zeer lekker. Heel lekkere cocktails.

Gereisd met vrienden in april 2008

Van al de lodges die we bezochten in Namibie staat de Ritz

Heer B.T,
    1-6-2006

Van al de lodges die we bezochten in Namibie staat de Rostock Ritz op nummer 1! Originele bouwstijl, heerlijk eten en een fantastisch uitzicht over de volkomen lege desert. Ga als je hier geweest bent en later in Swakopmund komt eten bij Kucki's restaurant (dezelfde eigenaar), net zo lekker!

Gereisd anders in juni 2006

Werkelijk unieke lokatie

Jan van der Meer,
    24-12-2005

Werkelijk unieke lokatie. Schitterende fotos gemaakt van de huiskatten een groepje van 4 meerkats ofwel stokstaartjes. Scheten van beesten, nergens anders zo tam! Mochten we smorgens met de honden uitlaten op de berg achter de iglo's. Ze speuren ook dagelijks naar de eventuele schorpioens en slangen uit alle gastenverblijven dus absoluut veilig daar! Fantastische ervaring! Lees vooral het Ton van der Lee Namibie boek Solitaire (ligt daar dichtbij) talloze tips op onze site.

Gereisd anders in december 2005