Tijdelijk €25 aanbetaling

Namushasha Lodge

7.7GoedScore uit 3 reviews

Lodge info

Meer lodge info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Namushasha Lodge

• 8Jan5218-11-2010

Mooie lodge aan zijtak Kavango River

Mooi gelegen en mooi ingerichte lodge. I.d.d. ver van Kongola, maar met een 'bakkie' (Toyota Hilux 4 WD) zonder enig probleem te bereiken. Je passeert vlak voor de lodge een traditioneel dorp, dat erg leuk en leerzaam is om te bezoeken.

Prima en sfeervol ingerichte kamers.

Aan te raden: tocht met elektrische boot met (prima) gids over de Kavango Rivier.

Elektriciteit wordt met generator opgewekt, die 's nachts wordt uitgezet (23 - 7 uur). Bij gevolg is er 's nachts geen elektriciteit. Kamers hebben dan ook geen airoc, waardoor het er 's nachts erg warm kan zijn.

• 7Kampman30-07-2010

Mooie lodge

Mooie lodge, maar wel wat afgelegen. We waren hier de enige gasten, dus we hadden veel personeel tot onze beschikking. Desondanks stelde het eten niet zo veel voor. Nette kamers. Erg klein zwembadje. Wel een hele leuke tocht met prima gids over de rivier gemaakt.

• 8Willemien22-01-2010

Fantastische plek aan de rivier

Het is een geweldige lodge, alleen ligt het te ver van Kongola af. Je moet 24 km over een vreselijke zandweg rijden en dat kost je zeker 45 minuten. We waren er slechts met 4 mensen. Dit had er wel mee te maken dat we in het hoogseizoen waren en de mensen zelf allemaal vakantie hebben. Maar we hebben niets te klagen gehad over de bediening en de service. De lodge had een geweldig uitzicht over het moeras.

Lodge Namushasha Lodge info

Soort hotel