Kaokoland

Reviews over Kaokoland

Vergane Glorie

pim steman,
    14-10-2014

Een eenvoudig onderkomen. Met ja, ongeïnteresseerd personeel. Maar ruime schone kamers en badkamer en alles werkte zoals het zou behorende te werken. Diner buiten aan rand zwembad. Is eenvoudig maar prima te eten. Ook ontbijt is simpel, maar er is een ontbijt.

Er is ook een Fuel Station aanwezig maar geen ATM zelfs niet in de buurt.

Gereisd met partner in oktober 2014

Leuke lodge!

Nancy,
    27-9-2014

2 nachten verbleven en zeker een meevaller! Management ok, jan ( receptie) is heel klantvriendelijk, niets van te zeggen, we zouden zeker terug gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Prachtig gelegen camping in Kaokoland

Lex,
    16-12-2013

Camp Aussicht is het levenswerk van Marius Steiner. Camp Aussicht ligt ca 80 km ten zuiden van Opuwo, langs de C43. De 5 kilometer lange toegangsweg is bar slecht. Een robuuste auto is gewenst. Op het terrein zelf zijn enkele gastenverblijven en er zijn ca 6 kampeerplaatsen, alle met een prachtig uitzicht op Kaokoland. Douches en toiletten zijn ‚ludiek’ te noemen. Zie foto’s en video. Er is geen elektra. Op het terrein is een zogenoemde dioptasemijn. (Dioptase is een zeldzaam mineraal). Je kunt deelnemen aan een excursie naar de mijn. (duurt ca 45 minuten). Steiner maakt sieraden van de halfedelstenen die hij uit de mijn hakt.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Prachtig!

Sandra,
    28-2-2012

Een prachtige lodge in een meer dan fantastische omgeving in 'the middle of nowhere'. Tenten (met afsluitbare houten deuren) met een groot balkon aan de waterzijde, een badkamer in de open lucht (douchen onder de sterren!). Heerlijke luxe bedden. De tenten staan ver genoeg uit elkaar om je alleen op de wereld te wanen. 's Nachts werden we opgeschrikt door het geluid van vechtende bavianen aan de overkant van het water. Een mooier safarigevoel bestaat niet.

Er is een klein zwembadje om lekker af te koelen.

Personeel was vriendelijk maar erg onderdanig. De eigenaren leken zich wat minder te bekommerden om de gasten maar wellicht wilden zij niet opdringerig zijn en de gasten van de rust laten genieten.

We hebben erg genoten van dit onderkomen,de omgeving en de fantastische route naar de accommodatie (veel wild gezien onderweg hoewel de woestijnolifanten zich in de buurt van de lodge niet laten zien, in tegestelling tot wat een aantal reisgidsen ons wilden doen geloven). Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Iets voor avonturiers.

piet pomp,
    16-11-2009

Een super mooie lodge ,zeer verlaten en een heel mooi uitzicht. Voor de reis Palmwag naar Puros heb je ongeveer zes uur nodig.Allen te doen met 4wd.

Je kunt hier de woestijn olifanten vinden en de Himba bezoeken.

Gereisd met partner in september 2009
Kaokoland scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews