Camping Oppi Koppi Restcamp

2 reviews over Camping Oppi Koppi Restcamp in het Nederlands

Inspiratieloos maar ok voor 1 overnachting

Namibie2017,
29-9-2017

Schone accommodatie. Kinderbedden werden erbij gezet in plaats van een extra accomodatie in rekening te brengen. Eten was prima. Sfeer was echter ver te zoeken. Personeel was niet attent. Warm water was uitgevallen vanwege electrische problemen er werd niet adequaat naar gehandeld dit op te lossen. Een ander voorbeeld was het gebrek aan iniatief om verjaardag van een van onze kinderen te vieren terwijl dit wel van te voren was doorgegeven en er bij andere accommodaties wel iets werd georganiseerd. Best lastig voor een kind om dit te begrijpen. Locatie biedt ook geen vrij uitzicht op de omgeving. Hierdoor heb je geen ander gevoel bij je verblijf dan dat je zou hebben in bijvoorbeeld Zuid-Frankrijk. Dat is toch een gemiste kans

Goede plaats voor een tussenstop

Lex
16-12-2013

Als je onderweg bent van Kaokoland naar Etosha (of andersom), dan is Oppi Koppi Lodge/Camping een aardige tussenstop voor een overnachting.

De lodge/camping wordt gerund door een Belgische familie. In het restaurant zijn smakelijke gerechten verkrijgbaar. Bij het restaurant is ook een zwembad. De kampeerplaatsen zijn ruim en voorzien van elektra en water. De kamers in de lodge zagen er netjes uit.

Op het terrein lopen twee redelijk tamme struisvogels. Heel apart!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oppi Koppi Restcamp in Kamanjab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oppi Koppi Restcamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.