NamibiëNamibiëKamanjabLodges KamanjabLodge Eagle Tented Lodge & Spa

Lodge Eagle Tented Lodge & Spa

NamibiëNamibiëKamanjab

We hebben een aantal aanbieders voor Lodge Eagle Tented Lodge & Spa voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 5 reviews

9.6FenomenaalScore uit 5 reviews

Lodge info

• Sportfaciliteiten
Meer lodge infoTonen op kaart

5 Reviews over Eagle Tented Lodge & Spa

• 9Luc De Clerck14-11-2009

Rust, stilte en geweldige service

Waarschijnlijk een van de beste 'tented' lodges in Namibie. Ongeloofelijk goede service en ruime tenten (als je dat zo nog mag noemen) met een badkuip op het terras, etc. Alleen is er rond het zwembad geen mogelijkheid om ligbedden te plaatsen, das echt het enige minpuntje dat we kunnen bedenken

• 10Coen & Els04-04-2009

Een van de mooiste lodges in Namibië

Bungalows met veranda boven heuvel is grandioos. Slapen in tent op vlonder met alle geluiden super. Advies "'ochtends schoenen eerst omkeren (schorpioenen)" en "midden op de paden lopen 's nachts (slangen)" voegt wat echte jungle sfeer toe. Bediening uitstekend en goed opgeleid. Eten is set menu maar perfect. Massage een aanrader.

• 10guido23-05-2008

Erg mooi hotel met losse tenten als kamers. Als het waait hoor je de tentstokken piepen, naast de dieren. Toen wij er waren waren er enorm veel stinkbeetles ( mei ), maar volgens de eigenaar was dat nu een plaag, dus toeval. Het bad op het balkon is erg leuk, je kijkt dan uit op de heuvel. Het eigen park is mooi, maar er is weinig game te spotten, zowel met de wandeling als de afternoon drive.

Naar Etosha is 75 kilometer, eigenlijk wat te ver om daar even heen te rijden tijdens een 'rij rustdag'. De Spa is oke, en het eten was een set menu ( we waren de enige gasten ).

• 9ton meij03-03-2008

zeer vriendelijke bediening tent top eten redelijk/goed

• 10Laura Zijlmans30-09-2006

Een hele mooie lodge in eigen wildreservaat. Doordat de huisjes half van tent half van steen gemaakt zijn wordt je wakker met de geluiden van de natuur. Gewekt worden door een brullende kudu. Heel apart. Het ligt dicht bij een hoofdweg en niet ver van Etosha. Het restaurant is prachtig ingericht met een bar en een tuin met zwembad. Alles prachtig aangekleed met Afrikaanse beelden. Ook alle soorten massages zijn aanwezig. Top dus!

Lodge Eagle Tented Lodge & Spa info

Facilities

• CafeBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij