Intu Africa Kalahari Private Game Reserve

Reviews over Intu Africa Kalahari Private Game Reserve

Best bewaard geheim van Namibie

Willem,
    27-12-2008

Zebra Kalahari dessert Lodge is onderdeel van de Belgische 'Leading Lodges of Africa'. De kwaliteit van dit bedrijf is uitmuntend goed, ze zijn prijzig doch bieden meer waar voor het geld. Bovendien ademt het product een authentieke sfeer uit.

De weg naar de lodge gaat vanaf de B1 voor een klein 60 km over zandpaden, wat goed te doen is.

Het personeel is oprecht service gericht. Met kerst hebben we hier twee heerlijke maaltijden genoten steeds anders en gevarrieerd.

Bij deze lodge bestaat de mogelijkheid om een tocht met Bushmen te doen. Dit wordt alleen verder in de Caprivi strip aangeboden. Het is leerzaam en je steunt een bushmen community in de buurt.

Leading lodges zet ook een weeshuis in het Noorden van Namibie op.

Gereisd met partner in december 2008