Tijdelijk €25 aanbetaling

Ai Ais Restcamp

8.3FantastischScore uit 3 reviews
  • 8.7Staat v/h sanitair

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Ai Ais Restcamp

• 7tjitske_de_jong06-07-2011

Ruime campingplaatsen aan rivier. schoon.

Iedere plaats heeft braai, kraantje en elec. Benzinepomp vlakbij. Zorg dat je voor donker binnen bent, want de weg ernaartoe is matig, en onverwacht kan er een zebra of springbok oversteken.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Stef Selis27-07-2010

Prima uitvalsbasis voor bezoek ad Fish R Canyon

Onze eerste nacht in Namibie, en wat een balzaal van een kamer ! Echt super, en uiterst verzorgd. Wij kwamen langs het terras binnen, die moet je via een trap bereiken en ligt op het eerste verdiep ( eronder staat je wagen, tof ! ). Groot was dan ook onze verbazing asl we de ´´voordeur´´ openden : je komt onmiddellijk in de zaal met de warmwaterbaden, waw ! De keuze aan maaltijden was zeer beperkt, maar wat je kreeg was lekker en correct. Onze eerste Belg zagen we er ook : we zagen het ISS overvliegen met onze eigenste Frank Dewinne aan boord !!! Het deed raar, maar het was waar ! De Fish River C zelf is op een uurtje rijden, maar best een aangename rit ( wel gravel roads ! ). Zeker aan te raden, maar onze ene nacht op doortocht vonden wij genoeg, want in de buurt is er anders niet te veel te doen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Diana29-08-2009

Schitterende heet waterbaden en mooie kamers

We kregen de recent gerenoveerde kamers. Deze waren perfect. Eigenlijk wel heel erg groot. Hier had de badkamer de grootte van sommige kamers in andere lodges. Personeel in restaurant is nog niet ingewerkt en moet nog veel leren maar ze doen alles met volle overgave. Ze komen er dus wel. Het onhandige bedienen had ook wel wat charmants eigenlijk. Kwaliteit van het eten was overigens erg goed.

• 10Staat v/h sanitair

Camping Ai Ais Restcamp info