Chalet Namutoni Rest Camp

Meer chaletinfo

3 reviews over Chalet Namutoni Rest Camp

• 8Sarah en Pieter31-03-2010

camping in het NP

Zo heel vriendelijk werden we niet onthaald omdat we het recuutje van camping Okaukujeo niet meer vonden. Ze maakten er een groot probleem van. Nadien bleek dat het gewoon minder werk zou zijn voor hen. Dus moesten we opnieuw alle documenten invullen. Het fort Namutomi is vrij mooi en heel gezellig als het donker is. In het laagseizoen is er slechts 1 restaurantje open waar we vrij goed gegeten hebben. Er is ook een tankstation en enkele winkeltjes. Wij verbleven op de camping die bijna volzet was (en dit in het laagseizoen). Dus best even reserveren! Aan de waterplaats was niets te beleven, maar daarvoor moet je best in het hoogseizoen komen (wintermaanden ginder). De camping heeft electriciteit en het sanitair is ook hier weer proper en in orde. Bij nader inzien hadden we beter een goedkopere camping net buiten het NP genomen. De camping en lodges in het NP zijn vrij duur tov daarbuiten. Er was ook een zwembad aan, maar niet zo mooi als die van Okaukujeo.

• 5Cor van der Bliek21-12-2005

De ligging van de bungalows is vlakbij de drukbezochte waterdrinkplaats. Onze chalet was redelijk. Inderdaad, de motivatie van het personeel, met name in de restaurants in het park, is niet groot. Daar staat tegenover, dat met de nabijheid van zoveel dieren, de bungalow wat minder belangrijk is.

Anders

• 5M van der Meij17-12-2005

de ligging van de lodge is aan een waterdrinkplaats.De lodges zijn sterk verouderd en er word nauwelijks onderhoud gepleegd. onze lodge was smerig vooral de douche en toilet.je kan merken dat het door de staat geexploiteerd word.Het personeel is nauwelijks gemotiveerd

Anders

0 tips over Chalet Namutoni Rest Camp