Tijdelijk €25 aanbetaling

6.2VoldoendeScore uit 9 reviews
  • 6.3Inrichting
  • 7Ruimte

Chalet info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Okaukuejo Rest Camp

• 5Bassie07-01-2017

Bunker

De enige beschikbare kamer was een klein hokje met bed, kast, koelkast en badkamer. Niet erg schoon of goed onderhouden ... De gordijnen zaten vastgeknoopt, klamboe met gaten, etc. Maar wel een warme douche. We zijn niet in het restaurant geweest. Personeel overal erg onvriendelijk. Wat wel erg mooi was is de verlichte waterwhole. We hebben tot zonsondergang in Etosha rond gereden en zijn daarna bij de waterwhole gaan zitten met een broodje en hebben genoten van alle dieren die langs kwamen: zebra's, zwarte neushoorns met jong, olifanten, jakhals, giraffen en als toetje een paar leeuwen.

• 7Bruno18-12-2011

Compleet en goed

Wij zaten in een zgn. Bush Chalet. Prima, netjes, incl. Koelkast en braai. Heel rustig in het naseizoen.

• 6Peter17-07-2011

adequate accommodatie

Helaas is het wel een door de staat gerunde enterprise. Oftewel: de service en klantgerichtheid vielen ons wat tegen, zeker vergeleken met overige accommodaties in Namibië. We zaten in het Premier Waterhole Chalet, wat echt super-de-luxe is, en dan een beetje een vlag op een modderschuitje is, als je ziet hoe het restaurant geregeld is. Ook de incheck procedure is wat omslachtig. Wil je echt heel goed overnachten, met full service, nabij Etosha, dan zijn de accommodaties net buiten de Von Lindquist gate in het oosten en buten de Andersson gate in het zuiden vele malen beter

• 8Fam. Martini20-06-2009

metamorfose

wij zijn hier geweest in Juni 2009, en hotel is schijnbaar gerenoveerd. De kamers waren weliswaar klein, maar zeer schoon en modern ingericht. Idem voor de badkamer. Ook het personeel was vriendelijk, met name de kok die trots vertelde over de gerechten. De verlichte waterplaats is een attractie op zich.

• 6Rolf Hendriks19-05-2008

In 2005 was dit nog een prachtige plek, maar de "opknapbeurt" heeft er een duur Center Parcs van gemaakt. De kampeerplekken zijn niet veranderd, maar wel drie keer zo duur gemaakt. Het kamp is rumoerig, druk en geeft je niet meer het gevoel in de natuur te zitten. Het lijkt meer een strandplaats aan een Spaanse Costa.

Het watergat vergoed inderdaad veel, maar ga er wel zitten na elf uur 's avonds want anders erger je je mateloos aan dronken en schreeuwende mensen.

Wel prima voor kinderen. Het zwembad is geweldig en er is een snackbar.

Jammer.

• 7Hans06-04-2008

De VEEL te luxe kamers zijn te duur. Het diner was SLECHT in twee maanden Afrika nergens zo SLECHT gegeten. Ontbijt was voldoende. Ik was hier al in 2003 en vind de opknapbeurt afbreuk doen aan het geheel. Dit geldt overigens voor heel Namibie (bij toeristische highlights). Het is of camperen of veel te dure en luxe lodges.

• 9Iris Diekstra22-03-2008

De lodge is volledig opgeknapt. Onze kamer was luxer dan wat je in NL kan verwachten. Echt geweldig. Wij waren hier ook in 2004 geweest en het verschil is enorm. het kamp was nog niet helemaal klaar, maar wat al wel klaar was, was geweldig. We hebben er niet gegeten, dus daar kan ik niks over zeggen. De waterplaats is geweldig, maar helaas wel heel druk (ook met dieren en dat is natuurlijk wel leuk). We zagen in een paar uur olifanten, giraffen, neushoorns, leeuwen (ook nog 14 vlak buiten de poort) enz.

• 7Teun en Tilly Leendertse08-01-2007

inderdaad heel onvriendelijk personeel met name aan de receptie - restaurant was beter - hele oude huisjes waar niets het meer deed. waterplaats geweldig - maakt veel goed oktober/november 2006

• 5Simone en Martien Heijting.20-03-2006

Gedateerde inrichting kamers. Oud sanitair. Kapotte lakens. Gerafelde handdoeken. Kamer niet goed schoongemaakt. Reistijd: 1 t/m 17 maart 2006.

• 5M van der meij05-01-2006

een sterk verouderde lodge,kamers slecht onderhouden en een niet al te frisse badkamer.eten was redelijk,maar ook hier slecht gemotiveerd personeel. De ligging aan een waterdrinkplaats was wel heel mooi. hebben daar veel dieren gezien.

Chalet Okaukuejo Rest Camp info

• Adresgegevens