Bungalow Namutoni Rest Camp

• 8.6Inrichting
  • 8.5Ruimte

Bungalow info

• Sportfaciliteiten
Meer bungalow infoTonen op kaart

17 Reviews over Namutoni Rest Camp

• 6Bassie07-01-2017

De beste van de drie ....

De laatste nacht hier in een kamer geslapen en dit was voor ons de beste van de drie restcamps. We hadden een grote kamer, groot bed met met een hele klamboe en een grote badkamer (toilet, dubbele wastafels, bad/douche) met een extra buitendouche voor de liefhebber. Koelkast op de kamer, airco/verwarming, koffie/thee. We hebben 's avonds op het terras van de kaart gegeten. Alles van de grill. Was prima. Personeel ook eens vriendelijk ... Ontbijt niet gegeten.

• 6Lex17-12-2013

Minst aantrekkelijke camping in Etosha

In het oostelijk deel van het Etosha Park gelegen lodge/camping met redelijke voorzieningen op het terrein van een voormalig fort. Er is een aardig zwembad. Op de binnenplaats van het fort is een restaurant. Er is geen mogelijkheid geld te pinnen of te wisselen. Medewerkers van receptie en restaurant zijn, evenals in de andere twee lodges in het park, op een enkele uitzondering na, weinig servicegericht en ongeïnteresseerd. Wij vonden Namutomi de minst aantrekkelijke lodge/camping in het park. Bij het waterhole was (althans op de dagen dat wij er waren) weinig te beleven.

• 7nancy_van_rooij10-10-2013

Ietwat verouderd

Hoewel de kamers prachtig waren, was de rest van de voorzieningen behoorlijk verouderd. Het houten vlonderdek rondom het zwembad was ronduit gevaarlijk met losliggende planken en uitstekende spijkers. Het (ontvangst)personeel was niet vriendelijk (ook de volgende dag niet bij de uitcheck). Maar nogmaals, de kamers zagen er goed uit.

• 8Jan Maas04-09-2012

Heerlijke locatie met hele luxe lodges

Prachtig uitzicht vanaf het fort over de omgeving, waarbij de waterpoel zeker in het droge seizoen een aanrader is.

Wij hadden een van de luxere lodges waar het je aan niets ontbreekt. De kamer had airco, een koelkast, een groot tweepersoonsbed met klamboe en een bad met twee douchekoppen! Op deze manier kan iedereen op safari.

Daarnaast heeft het resort ook een mooie locatie voor campers, tenten en jeeps waar je heerlijk kunt bbq-en.

• 9Conny06-04-2012

Mooi beestjes kijken!

Wij verbleven op het kampeergedeelte en hebben ons hart opgehaald bij de vlakbij gelegen waterhole. Er is daar een tribune gebouwd maar wij hebben gewoon lekker over de reling gehangen en genoten van al het wild dat aan het water komt drinken. Zowel 's avonds als 's morgens is het een komen en gaan van een veelheid aan dieren. En zelfs als je 's nachts in je tentje ligt hoor je alle [brul] geluiden, heerlijk wat een ervaring!

• 8Ronald8316-10-2011

Mooie camping in Etosha

Hier op de camping verbleven: Voordelen: - Mooie ruime plekken - Bomen, dus ook deels schaduw - net sanitair - klein supermarktje in het fort Nadeel: - Geen

• 9Rowena Meeder02-08-2011

Prachtige kamers.

Mooi complex. Kamers zijn prachtig met een leuke buitendouche en leuk zitje.

• 7lydia akkermans03-11-2010

Mooie locatie

De op het eerste zicht erg mooie Bush Chalets zijn wel netjes verzorgd, maar er hapert wel wat aan : licht brandde niet, douche bleek defekt.

• 6Luc De Clerck14-11-2009

Moet wat opgeschoond worden

Hoewel de kamer mooi en de catering zeer goed was waren we teleurgesteld in het algemene uitzicht van het rest camp (een zeer groen en vuil zwembad, een waterhole waarvan je slechts een klein stukje kan zien, etc.) Hier zijn wat kosten aan.

• 9Marjan19-07-2009

mooie camping

Ruime plaatsen, sanitair nog niet zo lang geleden gerenoveerd. Uitzicht op de waterpoel goed. Toen wij er waren (sept 2008) vrij veel wild gezien.

Bungalow Namutoni Rest Camp info

Facilities

• RestaurantsBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij