Lodge Epacha Game Lodge & Spa

NamibiëNamibiëEtosha Nationaal Park

We hebben een aantal aanbieders voor Lodge Epacha Game Lodge & Spa voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 7 reviews

9.1FenomenaalScore uit 7 reviews

Lodge info

• Sportfaciliteiten
Meer lodge infoTonen op kaart

7 Reviews over Epacha Game Lodge & Spa

• 7willem16-03-2012

Vergane glorie

Prachtige lodge, maar sinds de opening waarschijnlijk niet meer onderhouden: bij het zwembad veel kapotte planken, sauna die niet werkt, muskieten net wat kapot is, enz. We zaten hier op een special. 75% korting, en dan is de prijs kwaliteitsverhouding ok. Eten wordt je geacht verplicht af te nemen, maar is te duur. Ver van Ethosha, maar een mooi uitzicht.

• 9Charlotte18-04-2011

Zeer goed !

Epacha Lodge is echt adembenemend mooi! De lodge,die door Belgische eigenaars wordt uitgebaat, bevindt zich op een gigantisch reservaat waardoor het uitzicht zo prachtig is! Onze kamer was erg luxueus en het eten echt lekker. Vooral het vlees is echt een aanrader! Kortom deze lodge moet je gewoon gedaan hebben wanneer je in Namibië verblijft!

• 9olivier21-03-2009

Heel goed

Allereerst met de minpunten beginnen.

Tafellinnen die bij het ontbijt nog vuil zijn van de avond ervoor.

Voor ons actieve reizers mocht er iets meer te doen zijn in en rond het hotel.

De prijs voor een bezoek aan Etosha park bedroeg om en bij de 75 euro pp. voor een wagen kleine maaltijd en een gids + entree in het park. Nu na wat opzoekwerk kan je dit zelf ook voor ongeveer 25 € met je eigen wagen,

Het zwembad is niet verwarmd (nu dat is maar een kleinigheidje)

Tot hier de minpuntjes.

+punten:

Een prachtige locatie. Een oase van rust (let op dat je niet meer dan 5 dagen er verblijft ;-) ) Zeer mooi afgewerkte lodges. De lodges zijn zeer ruim, netjes en heel mooi ingericht. Het eten is heel lekker en zijn inheemse vlees of vissoorten (echt lekker) Het personeel is heel vriendelijk De manager is heel vriendelijk en begaan De spa en wellness is een echte aanrader= zeer goed

Dus ik vind dat je er zeker eens moet verblijven, een aanrader !!

• 10G. Kooren29-09-2008

Luxe verblijf

Luxe verblijf, maar wel anderhalf uur rijden naar de Anderson Gate van Etosha. Het dierenleven van Epacha zelf laat zich slecht zien. De keuken is beslist geen 4 of 5 sterren waard. Simpele maaltijden, zonder keuzes. We hebber er drie avonden taai, droog vlees voorgeschoteld gekregen. Wijnen zijn standaard, maar wel dubbel zo duur als in andere lodges.

• 9GJ.Kooren29-09-2008

Klasse accommodatie

Luxe accommodatie, ligt wel op anderhalf uur rijden van de Anderson gate van Etosha. Het eigen terrein van Epacha biedt niet zoveel. De hoeveelheid sterren van deze lodge vertaalt zich niet in een sterrenkeuken. Vooral het vlees was alle avonden erg taai en droog. Slechts 1 menu, geen keus.

• 10Johan Verhaeghe12-11-2007

kan alleen maar gunstige beoordeling bevestigen; schitterend gewoon.

• 10Laura Zijlmans30-09-2006

Een sprookje. Prachtige lodge gelegen op een heuvelrug zodat je mooi over het dal uitkijkt. Het gamereserve is heel ongerept en de dieren zijn nog echt wild. Veel dieren te zien en ook neushoorns en giraffe etc. Heel mooi om de zonsondergang te zien vanaf een bergtop. In het hotel perfect luxe. Heerlijke maaltijden, sauna's, spa. De huisjes zijn luxueus met een ruime badkamer, mooie slaapkamer en buitendouche. Hier kom ik zeker terug!

Lodge Epacha Game Lodge & Spa info

Facilities

• CafeBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij