Lodge Frans Indongo Lodge

Meer lodgeinfo

4 reviews over Lodge Frans Indongo Lodge

• 9AngieV11-02-2015

Mooie plek & Zalig eten

Mooie gelegen en goed onderhouden lodge, weids uitzicht, lekker zwembad en zeer vriendelijk personeel. Alles werd bij het inchecken uitgebreid verteld en kregen direct rondleiding op het hele complex. Mooi Chalet, schoon en luxe ingericht.

De topper was echter het diner! Voorgerecht: Baklava gevuld met groente, hoofdgerecht: Spies met Springbok, spek en groente, Couscous, bieten en als dessert een zalige crème brulee. Tafel was prachtig gedekt met mooi apart service. Het ontbijt was ook zeer exclusief met lekkere vleeswaren, kazen, fruit etc.

Hadden een avond game drive gedaan omdat ze op hun terrein de zwarte en witte neushoorn haddenn. Gingen met een oude lawaaierige groet truck met slecht zittende bankje en alhoewel de gids zijn uiterste best deed hebben we in 2,5 uur alleen maar het zwarte wildebeest, paar warthogs, zebra en in de verte een aasgier gezien. Was dus teleurstellend en zeker niet de moeite waard.

• 9maria gilein07-02-2012

Relaxte sfeer, mooie lodge, fijn personeel

Wat een plekkie, een aanrader voor mensen die van individualiteit houden.

• 9elskleijn16-01-2012

Prima prijs kwaliteitverhouding!

De Frans Indongo Lodge is een prima lodge, met leuke huisjes, lekker ruim en met eigen koelkast. Grote tuin, mooi aangelegd. Relaxte sfeer, fijn zwembad. Mooi terras om dieren te kijken in het eigen park. Het eten is uitstekend en het was niet duur! Wij kregen nog een leuke verrassing omdat het onze huwelijksreis was. Echt een aanrader!

• 9Luc16-12-2010

Prachtige lodge in wildpark

Prachtig gelegen lodge, met zicht op eigen antilopenpark. Mooie tuin; Lekker eten.

Met vrienden

2 tips over Lodge Frans Indongo Lodge

• elskleijn, 16-01-2012

Het Cheetah Conservation Fund bezoeken. Is niet te ver rijden vanaf de lodge. Het CCF doet echt goed werk, geen ´toeristische attractie´ zoals soms wel het geval is. Als je ook het Waterberg Plateau wilt bezoeken, neem dan een dag extra, het is verder rijden dan je denkt.

• AngieV, 11-02-2015

De Game drive is niet echt de moeite waard. Oude lawaaierige truck en weinig wild.

0 vragen over Lodge Frans Indongo Lodge

Lodge info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• WinkelsCadeauwinkel
    • ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken