Cheetah Conservation Fund

Cheetah Conservation Fund

Reviews over Cheetah Conservation Fund

• 9AngieV11-03-2015

Prachtig initiatief om Cheeta's te beschermen

De Cheetah Conservation bereik je over een 40 km lange gravelroad. We bezochten de Conservation op een zondagochtend en konden direct mee op een Cheetah Drive naar de Cheeta's die vrij rondlopen. De Drive is normaal een half uur, maar onze gids nam alle tijd om alles uit te leggen en stond ook zeer uitgebreid stil bij de Cheeta's zodat we ruim een uur onderweg zijn geweest De Cheeta's zijn prachtig en we hebben de vrouwtjes los zien lopen en de mannetjes (in een kleiner afgesloten gebied) gezien tijdens het voedermoment om 12:00 uur Gelukkig worden de Cheeta's niet als een soort huisdieren behandeld, dus niet aaien of ermee op de foto. Ze kunnen ze niet meer in het wild worden uitgezet, maar dit is een prachtige plek waar ze oud kunnen worden. Als je het geld ervoor over hebt zou ik wel aanraden om de lange rondleiding te nemen van $490 NAM en niet de korte van $180 NAM, want bij de korte zie je de Cheeta's alleen achter de hekken en bij de lange zie je ze echt vrij rondlopen.

• 9Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2014

• 10elskleijn16-01-2012

Goed werk!

Goede voorlichting en uitgebreide informatie wordt gegeven. Kans om de cheeta´s van dichtbij te zien. Wij hebben zelfs een cheetah ´geadopteerd´.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving