Reviews over Brandberg

Een geweldige logde op een geweldige lokatie!

Anya Smits,
    24-7-2018

Samen met mijn echtgenoot en mijn 82-jarige moeder hebben we 5 dagen verbleven bij de White Lady Lodge. We hadden 2 dubbele kamers met uitzicht op de Brandberg. Er was iets misgegaan met onze boeking (de WLL was vol, maar het boekingsbureau had wel vouchers afgegeven en wij hadden ook alles betaald). Het management van de WLL heeft zich in alle bochten gewrongen om er toch voor te zorgen dat wij konden blijven zitten waar we zaten. Dat is gelukt.

In tegenstelling tot veel reviews zijn er gewoon stopcontacten, er is wifi (vouchers) beschikbaar bij het hoofdgebouw. Het is een prachtige plek (zorg dat je een zonsopgang meemaakt, hoor de geluiden van de ontwakende insecten en vogels en bekijk het licht op de berg). En doe de olifantentour: echt de moeite waard. De lodge is bereikbaar via een hobbelig zandpad van ca 15 km. We waren wel blij moet onze 4x4. De weg zou iets strakker getrokken kunnen worden. Maar dat is het enige kritiekpunt.

Prachtige omgeving

evl,
    14-10-2016

De lodge is prachtig gelegen aan de voey van de brandberg. De chalets vielen wat tegen. Door de stevige wind in deze zanderige omgeving hadden we een bed vol zand omdat de ramen waren vervangen door gaas en jutte. Prima voor warme dagen, maar nu wat minder. Het personeel verzorgde na het diner een optreden met plaatselijke zang. Erg leuk en komisch.