Hotel Klein-Aus Vista

8 reviews over Hotel Klein-Aus Vista in het Nederlands

Wat een uitzicht

evl
14-10-2016

We hebben verbleven in mountainview in eaglesnest. Fantastische ligging en de mooiste sterrenhemel ooit gezien. Dat het restaurant 7 km verderop ligt is dan echt geen probleem meer. Huisjes zijn van alle gemakken voorzien.

Zeer mooie plek

pim steman
      14-10-2014

Wij verbleven in Eagle Nest in huisje The Wall is 7km van de receptie afgelegen. Met een mooi uitzicht op Sunset. Wij wisten van eigen braai. En hebben twee maal, een Braai pakket (incl brandhout en aanmaak blokjes) en ontbijt pakket. bij de receptie gekocht. Nogmaals een zeer mooi gelegen onderkomen. Met een Belgisch sprekende Manager?.

de mooiste locatie tijdens onze trip

edwin
      27-4-2014

Geweldige lodge tegen een berg opgebouwd. Wij hadden een standaard chalet, maar deze was al meer dan geweldig. Een eigen terras met een geweldige uitzicht waar je je prive sundowner kon houden.

Het eten. (Buffet) is ook prima. Aardige nederlandssprekende eigenaar die bij het diner met alle gasten een praatje komt maken en ons nog goed heeft geholpen met de autopech die we hadden. Goed uitvalssbas voor een bezoek aan luderitz. Het enige wat miste was een zwembad, deze is momenteel in aanbouw

We hebben een aantal aanbieders voor Klein-Aus Vista voor je op een rij gezet:

Dit hou je niet voor mogelijk

Janssen
        16-9-2009

Wij zaten in het Eagle's Nest. Dit ligt 7 km verder dan de receptie.

Het is een klein aantal huisjes dat tegen de berg is gebouwd. Ons huisje heette THE WALL. Alleen jammer dat we niet wisten dat je ook je eigen maaltijd kon bereiden want het restaurant ligt bij de receptie, dus weer 7 km terug rijden. Maar het heerlijke eten maakte dit weer goed. Huisje is prima uitgerust met open haard, heerlijke bedden en een uitzicht GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!

prachtig zonneterras

Fam. Martini
        20-6-2009

Goed hotel, midden in de woestijn. Vanaf het zonneterras een schitterend uitzicht op de zonsondergang.

De kamers zijn ruim opgezet, met vele faciliteiten zoals koelkast en waterkoker. Een eigen terras voor je chalet.

Wij hebben op de camping gestaan en gegeten in de Lodge.

De kampeerplaatsen zijn erg ruim, sanitair brandschoon. Ligging is schitterend, er zijn prachtige wandelingen te maken!

De Lodge is luxe, erg mooi en het eten heerlijk, goede wijnen en alles tegen zeer redelijke prijzen.

Het was één van de toppers op onze reis!!

Een leuke lodge, naast een rivierbedding. Heerlijk eten en erg behulpzame staf. Kamers zijn schoon en compleet.

wat een geweldige plek

Vinca
              23-9-2007

wat een geweldige plek. Droom er nog vaak van na. Het uitzicht, de zonsondergang, douchen tegen de rotswand, de geweldige inrichting...

Prachtig

We hebben een aantal aanbieders voor Klein-Aus Vista voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klein-Aus Vista in Aus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klein-Aus Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Klein-Aus Vista scoort een 9.25 uit 10 op basis van 9 reviews.