Reviews over Aus

Wat een uitzicht

evl,
    14-10-2016

We hebben verbleven in mountainview in eaglesnest. Fantastische ligging en de mooiste sterrenhemel ooit gezien. Dat het restaurant 7 km verderop ligt is dan echt geen probleem meer. Huisjes zijn van alle gemakken voorzien.

Zeer mooie plek

pim steman,
    14-10-2014

Wij verbleven in Eagle Nest in huisje The Wall is 7km van de receptie afgelegen. Met een mooi uitzicht op Sunset. Wij wisten van eigen braai. En hebben twee maal, een Braai pakket (incl brandhout en aanmaak blokjes) en ontbijt pakket. bij de receptie gekocht. Nogmaals een zeer mooi gelegen onderkomen. Met een Belgisch sprekende Manager?.

de mooiste locatie tijdens onze trip

edwin,
    27-4-2014

Geweldige lodge tegen een berg opgebouwd. Wij hadden een standaard chalet, maar deze was al meer dan geweldig. Een eigen terras met een geweldige uitzicht waar je je prive sundowner kon houden.

Het eten. (Buffet) is ook prima. Aardige nederlandssprekende eigenaar die bij het diner met alle gasten een praatje komt maken en ons nog goed heeft geholpen met de autopech die we hadden. Goed uitvalssbas voor een bezoek aan luderitz. Het enige wat miste was een zwembad, deze is momenteel in aanbouw

Verrassend goed hotel onderweg

Niels,
    20-6-2013

Onderweg vanuit Zuid-Namibië naar het noorden is dit een goede stop. Het hotel ziet er schoon en verzorgt uit. De kamers zijn recentelijk gerenoveerd en hebben de noodzakelijke uitrusting. Wij hadden ook WIFI op de kamer. Vriendelijk personeel in de bar en restaurant waar we ook heerlijk hebben gegeten. Ontbijt 's ochtends was ook goed verzorgt en ze hebben heerlijke taarten. Alleen het uitchecken/betalen ging wat lastiger maar dat leek bij alle hotels tijdens deze reis in Afrika een uitdaging te zijn. Als je onderweg ergens een stop wil maken dan is dit hotel wel een aanrader.

Goede uitvalsbasis naar wilde paarden.

Maartje Jansen,
    25-9-2010

Prima overbruggingsplek tussen Fish River Canyon en Sossusvlei en goede uitvalsbasis om de wilde paarden te gaan bekijken. Kamers zijn ruim en netjes. Prachtige zonsondergang vanaf je eigen veranda. Eten is in buffetvorm en is goed verzorgd. Vanuit de Inn ook diverse hikingtochten te maken, wat ook een leuke afwisseling vormt.

Aus scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews