Reviews over Vilanculos

Prachtige plek, geweldige sfeer.

anneliesalgra,
    17-4-2012

Tijdens onze backpackreis een aantal dagen hier doorgebracht. Erg vriendelijk personeel.. Prachtige ligging met bar aan de zee en op loopafstand van het 'centrum' van Vilanculos. Het personeel regelt ook super trips naar de Bazaruto Eilanden.

Fantastische plek

Jeanne Geraads,
    30-7-2011

Uitstekend hotel, gelegen aan een van de prachtige stranden in Mozambique aan de Indische Oceaan. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding: mooie chalets met prachtig uitzicht, 2 zwembaden, goede service, een restaurant en bar, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Afgelopen zomer is er een stevige storm over Vilanculos de

linda neefjes,
    27-8-2007

Afgelopen zomer is er een stevige storm over Vilanculos gegaan dus de chalets ( die er trouwens echt heel leuk en schoon uitzien) zijn hier en daar stukgewaaid. Jammer dat het niet gemaakt wordt ( geen onderhoud). de bediening is ronduit slecht ( hoezo 15 minuten voordat je cola krijgt) maar de ligging ( direct aan het strand) is wel leuk. als je vaak naar het centrum wilt is het wel ver lopen.

Vilanculos scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews