Lodge Bamboozi Beach Lodge

Lodge Bamboozi Beach Lodge

8.5Fantastisch

Mozambique, Mozambique, Tofo

Op vakantie geweest naar Bamboozi Beach Lodge?

8.5Fantastisch

Lodge info

Meer lodge info
    Tonen op kaart

5 reviews over Lodge Bamboozi Beach Lodge

• 0Sabine05-02-2012

Bamboozi mag je niet missen in Mozambique

Ik heb ontzettend genoten van mijn verblijf op Bamboozi Beach Lodge. Ben er voor de tweede keer voor terug gegaan, en het was nog steeds zo fantastisch. Er is van alles te doen, lekker op het strand, oceaan op met Liquid Adventures of naar het mooie stadje Inhambane. Vriendelijk mensen die ook altijd klaar staan om te helpen. Het eten is er ook heel lekker. Tijdens het eten mooi uitzicht op de oceaan. 's Avonds zijn er altijd wel ergens leuke feesten, altijd wat te doen.

Alleen gereisd in december 2011

• 10Sabine16-09-2011

Fantastische en sfeervolle vakantie accomodatie

Bamboozi Beach Lodge is een gezellige en sfeervolle accommodatie. Het is heerlijk om op het strand te genieten van de zee en zon en de dag af te sluiten met een drankje in het restaurant met uitzicht op de horizon. Daarnaast kan je leuke manier om je dag door te brengen door mee te gaan op een Ocean safari of kanoën.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 9Saskia Schepersq28-05-2010

Het paradijs op aarde

Dit is een bijzondere plek. Wij hebben hier gekampeerd tijdens een rondreis maar er zijn ook 2 en 4 persoons lodges te huur. Het sanitairgebouw is prima, warme douches en erg schoon. Er hangt een relaxte sfeer. Bij de lodge is een duikschool gevestigd en vanuit hier zijn we met zodiacs de zee op geweest om walvishaaien en mantaroggen te spotten. Dit is een van de plekken waar je ze bijna gegarandeerd te zien. Het personeel is heel vriendelijk. Vlakbij de lodge ligt een schooltje dat je eventueel met een van de personeelsleden als gids kunt bezoeken.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 8Richard31-03-2008

Prima locatie, idylisch, we hebben zowel gecampeerd als een huisje gehuurd. Prima om na 24 dagen weer eens op een echt heel dik matras te liggen. Prachtig starnd, vriendelijke mensen en we hebben de walvishaai, schildpad en de manta gezien tijdens het snorkelen op zee. Gewoonweg top. Vergeet luxe en geniet van een mooie locatie.

Gereisd met vrienden in april 2006

• 7linda neefjes27-08-2007

Bamboozi is erg popolair bij surfers. Ik heb gekampeerd op het volleybalveldje. De douches en wc's waren schoon maar er moet eigenlijk wel veel onderhoud aan gedaan worden, ook aan de huisjes als ik dat zo zag. Er zijn wat problemen met het management maar dat werd binnenkort opgelost. De ligging is ideaal, 10 minuten vanaf tofo en direct aan het strand. Was en internetservice

Gereisd met vrienden in augustus 2007

1 tip over Lodge Bamboozi Beach Lodge

• Sabine, 05-02-2012

Als je er bent, is het zeer leuk om de oceaan op te gaan met Liquid Adventures. De oceansafaries zijn leerzaam en gezellig. Tofo market ligt op loopafstand van Bamboozi Beach Lodge. Leuk marktje waar je souvenirtjes kan kopen. Op Tofo market kan je ook een Chapa (busje) nemen richting Inhambane.

0 vragen over Lodge Bamboozi Beach Lodge

Lodge Bamboozi Beach Lodge info