Reviews over Tofo

Fantastische en sfeervolle vakantie accomodatie

Sabine
    16-9-2011

Bamboozi Beach Lodge is een gezellige en sfeervolle accommodatie. Het is heerlijk om op het strand te genieten van de zee en zon en de dag af te sluiten met een drankje in het restaurant met uitzicht op de horizon.

Daarnaast kan je leuke manier om je dag door te brengen door mee te gaan op een Ocean safari of kanoën.

Prachtige lokatie

mcafaber
    10-12-2010

6 persoons huisje met een heerlijke veranda met oceanview. Heerlijk rustig.

Het paradijs op aarde

Saskia Schepersq
    28-5-2010

Dit is een bijzondere plek. Wij hebben hier gekampeerd tijdens een rondreis maar er zijn ook 2 en 4 persoons lodges te huur. Het sanitairgebouw is prima, warme douches en erg schoon. Er hangt een relaxte sfeer. Bij de lodge is een duikschool gevestigd en vanuit hier zijn we met zodiacs de zee op geweest om walvishaaien en mantaroggen te spotten. Dit is een van de plekken waar je ze bijna gegarandeerd te zien. Het personeel is heel vriendelijk. Vlakbij de lodge ligt een schooltje dat je eventueel met een van de personeelsleden als gids kunt bezoeken.

rust

zeester
    26-4-2010

Een heerlijke plek om te verblijven. Je kan hier een kamer huren in een hele grote hut, of een hut huren. Ruime hutten met een eigen terras, bedden met goeie klamboe een een eigen badkamer met douche en toilet. De hutten zijn zo gebouwd, dat je toch privecy hebt. Het restaurant/bar heeft een groot terras op het strand. Het strand is schitterend breed en het water heeft een behorlijke stroming hier.

Super accomodatie

Marieke
    29-11-2009

Net terug van vakanie in Zuid-Afrika en Mozambique. Vanuit Durban naar Maputo gevlogen en daarna 9 uur met de bus naar Inhambane/ Tofo. De busrit is beslist geen aanrader. Veel gemakkelijker is het om te vliegen vanaf Jo'burg naar Inhambane.

Casa Barry was super! Mooi huis aan het strand, erg schoon en een grote veranda.

Wij vonden het eten en de wijn niet geweldig hier en zouden Casa de Comer aanraden.

Tofo scoort een 9,5 uit 10, op basis van 6 reviews