Lodge Nuarro

1 review over Lodge Nuarro in het Nederlands

fantastisch, een paradijsje!!

elizabeth
9-9-2010

Een geweldige lodge. Prachtige natuur, schitterende huisjes, heerlijk eten. Je wordt wakker gemaakt met koffie of thee met iets lekkers en je kan vanuit je bed de walvissen in de baai zien zwemmen.

Overdag op het strand, prachtig schoon en vol met schelpen, duiken, snorkelen kanoen, picknicken, fietsen, wandelen olv iemand die alles vertelt over de natuur. 's avonds bbq op het strand onder een geweldige sterrenhemel. De lodge is ook nog helemaal ecologisch, zonne-energie, windenergie en biologisch eten. Het paradijs!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Nuarro in Nacala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Nuarro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Nuarro scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.