We hebben een aantal aanbieders voor Maputo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Maputo voor je op een rij gezet:

Reviews over Maputo

• 8Jan25-11-2012

goed toeven

aardige stad, heb me er niet onveilig gevoeld over straat. wegen bar slecht, grote gaten in asfalt. typisch afrikaans, nogal vuil aangezicht. veel onafgemaakte gebouwen. bevolking is aardig, armoedig maar wel happy. ontwikkelingsland en stad in opbouw.

• 8Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn

Zakelijk gereisd in november 2012

• 8Beata16-06-2012

polecam

Mało popularne miejsce ale warto tu przyjechać i poznać tutejszą kulture ;)

• 9Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Stranden

Zakelijk gereisd in januari 2012

• 7PIETER SCHOTEL11-10-2011

Expensive

Business trip, not much time to see the nature or culture. Enough places to eat well and good hotels. However hotels are too expensive.

• 7Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in oktober 2011

• 0Shark_Alley13-04-2011

Great!!

I've made use of the Scuba Mozambique team. I had a fantastic dive and safari holiday and would happily recommend their services and support. The rapid response and resolution to my queries, even on the weekend, gave me total piece of mind. The experience was very relaxing although I covered a fair amount of distance, because they had taken care of everything. The overall impression of the providers was incredibly friendly and professional. You managed to design a holiday that fit exactly to the specifications I asked for. Thank you very much for a stress free holiday!

Kind Regards Rob McIntyre

Gereisd met partner in januari 2011

• 6botter luigi15-06-2010

sei ancora in tempo

citta coinvolgente spiagge brutte periferia bella vita notturna peccaminosa

• 7Sfeer in stad
    • 7Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 9Mark18-11-2009

Heerlijke stad, gezellig sfeertje

Mooie stad (derde wereld stad), prima sfeer, mooie stranden. Wij hebben van Maputo genoten

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2000

• 9Silvia M. Domingues Moreira26-08-2009

"Excelente"

Quero repetir a experiência :) a localização do hotel , defronte a dois dos mais belos monumentos de Moçambique a Catedral da Sé e o Conselho Municipal,bem como perto do Centro Cultural Franco Moçambicano, onde semanalmente tem disponível exposições e espetaculos....

• 6Omgeving

Zakelijk gereisd in juli 2009

• 8Nieke27-01-2009

Boeiende stad

Maputo is een levendige stad, leuke markten en je kunt overdag makkelijk zelf de straten verkennen. Goede restaurants (Costa do Sol & 1908). Een aanrader als je van Afrikaanse steden houdt.

• 6Cultuur

Gereisd met partner in januari 2009

• 7Pedro Ferreira11-10-2008

fantastico

pais de gente humilde e de lindas mulheres.Nao sao muitos os sitios para sair a noite ,mas os que ha justificam uma boa noite.Como em qualquer pais de Africa nao se pode exigir qualidade ou higiene como se estivessemos na Europa.Em materia de seguranca ,é tranquilo.Agora entendo o porque de Africa deixar tanta saudade .

Gereisd met vrienden in februari 2006

• 9Maurits22-07-2008

Geweldig land!

Ja ik vind het een heel erg mooi land, ik ben er dit jaar voor de tweede keer heen geweest (m'n pa is er voor z'n werk) en ik ben er helemaal tevreden over, hij neemt ons mee naar verschillende plekken maar woont zelf in Maputo. De Coconuts is een geweldige club hier, het is dat het er stampvol is met negers want anders zou je denken dat je in Nederland bent. :O Ik vind het echt een prachtige stad, hier en daar wat criminaliteit mja... dat is in Nederland ook.

• 9Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn